Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ-ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ

410: ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ : Απριλιάτικη περιήγηση ΕΓΩ ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ και ο ΓΙΩΡΓΟΣ και περίπατο στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη 2019

ΘΕΣΗ: ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ - "ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΥΡΓΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ"

Κωνσταντίνου Σ. Ναλμπάντη, Κολωνία

"Είναι βαριά και επικίνδυνη η φωνή του λαού όταν κυριεύεται από οργή" Αισχύλος

http:www.asxetos.gr/author/konstantinos-nalbantis facebook: Konstantinos Nalbantis ,KÖLN - ορα:facebook με πολλαπλές φωτογραφίες
www.kn-megalexandros.gr
Προλεγόμενα

Φέτος, τον Απρίλιο 2019 βρεθήκαμε μαζί ΕΓΩ, ο "ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ" από τη Λαμία και ο ΓΙΩΡΓΟΣ από την Αθήνα στην Ανατολική Μακεδονία. Είμασταν παλιοί γνωστοί, Συνέλληνες και Φίλοι και γνωριζόμασταν από την φοιτητική μας ζωή στο ίδιο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού και από το φοιτητικό χωριό EFFEREN της Κολωνίας και επίσης της Mosel Strasse 24 της Κολωνίας.

Το Γιώργο από την Αθήνα, το είχα δει τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα, ενώ τον Γιωργάκη από την Λαμία είχα να τον δω για δεκαετίες και δεν θα μπορούσα να φανταστώ πως θα τον γνωρίσω μετά από χρόνια.

Το ερέθισμα της συνάντησης ήρθε από το Λονδίνο, όταν τις αρχές του 2019 επισκέφτηκα το Λονδίνο με μια ομαδική περιήγηση με Γερμανούς και Γερμανίδα ξεναγό. Όταν περάσαμε από διάφορα μέρη του Λονδίνου θυμήθηκα τους τόπους εκεί που είχαμε φωτογραφηθεί σε μια περιήγησή μας στο Λονδίνο και σε άλλες πόλεις μπροστά από χρόνια με τον Θεόδωρο, τον Χρήστο, και το Γιωργάκη.

΄Οταν επέστρεψα στην Κολωνία, πρώτος μου στόχος ήτανε να αναζητήσω και να έλθω σε επικοινωνία με τους παλιούς μας γνωστούς. Βρήκα αρχικά το Θόδωρο στην Αθήνα, όπου ήλθαμε σε επικοινωνία τηλεφωνικά, και μετά τη γνωστοποίηση του τηλεφώνου του Γιωργάκη, του τηλεφώνησα στην Λαμία και αυθόρμητα,επίσης και εγώ τους κάλεσα στη Βόρεια Ελλάδα.
Ο Γιώργος από την Αθήνα και ο Γιωργάκης από την Λαμία συγκατατέθηκαν στην πρόσκλησή μου αμέσως, ενώ ο Θεόδωρος είχε ιδιαίτερο προγραμματισμό και απασχόληση.

Ο αναφερόμενος, φιλότιμος, αξιαγάπητος και αξέχαστος Φίλος Χρήστος μας της περιήγησης του Λονδίνου μας είχε εγκαταλείψει για πάντα. Τα πιο πάνω αναφερόμενα ονόματα μετά τις σπουδές στο εξωτερικό είχαν σταδιοδρομήσει επιτυχώς στην Ελλάδα, ο μεν Γιωργάκης Διευθυντής Επιχειρήσεων, ο δε Γιώργος Πανεπιστημιακός δάσκαλος.
Όταν αρχές του Απριλίου έφτασα αεροπορικώς στην Ελλάδα, ήδη από τη Θεσσαλονίκη τους ειδοποίησα τηλεφωνικώς να προετοιμάζονται για την επίσκεψη στη Βόρεια Ελλάδα.
Η επίσκεψη θα λάβαινε χώρα στο Νομό Δράμας, στα Κύργια, Αρχαία Κρίφλα και πρώην προσφυγικός, ημιορεινός και ορεινός Δήμος Μεγάλου Αλεξάνδρου με 12 γραφικούς και αμφιθεατρικούς Συνοικισμούς που δυστυχώς καταργήθηκε για ιδιοτελείς σκοπούς.

Αρχές του πρώτου δεκαημέρου του Απριλίου 2019, έφτασε αργά το βράδυ σιδηροδρομικώς ο Γιωργάκης από τη Λαμία, νοσταλτός των όμορφων τοπίων και ονειροπόλος του ωραίου περιβάλλοντος, του πρασίνου και της Φύσης, όπου ήθελε να γνωρίσει τα άγνωστα και όμορφα τοπία της Βόρειας Ελλάδας με το τραίνο. Αργά το βράδυ τον υποδέχθηκα στο σταθμό της Δράμας.
Είχαμε να περιγράψουμε πολλά και για πολλά χρόνια, όπου τον φιλοξένησα τώρα ασφαλώς σε εμένα, μαζί με τον Γιώργο. Την άλλη ημέρα ερχότανε σιδηροδρομικώς ο Γιώργος από την Αθήνα, όπου πήγαμε και τον προηπαντήσαμε στο σταθμό της Δράμας, Μια πρώτη περιήγηση και των δύο στη Δράμα με την ιστορία της και με τα υπέρ και τα κατά και στους κήπους και τα νερά και ανεβήκαμε και στον Κορύλοφο, αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν ήτανε ευνοϊκές για θέα και φωτογράφηση.
Η απορία των φιλοξενούμενων ήτανε τα πλούσια νερά των ωραίων κήπων της Δράμας και των Πηγών του Αγροκτήματος Κυργίων, της ευρύτερης γνωστής ονομασίας " Πηγές Κεφαλαρίου", Οι Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων ανήκουν στα Κύργια, Αρχαία Κρίφλα και πρώην Δήμος Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπου τροφοδοτείται με πόσιμο νερό από τις Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων, όλη η γύρω περιοχή και τα χωριά του νυν ονομαζόμενου Δήμου Δοξάτου και του γειτονικού Νομού της πόλης της Καβάλας.
Τους οδήγησα στο Μοναστηράκι και τους εξήγησα την εξέλιξη των Κυργίων, του προσφυγικού ημιορεινού και ορεινού πρώην Δήμου Μεγάλου Αλεξάνδρου των 12 αμφιθεατρικών και όμορφων Συνοικισμών, που καταργήθηκε για ιδιοτελείς σκοπούς. Ασφαλώς η σύνθεση του τόπου μας από διαφορετικές προσφυγικές προελεύσεις, μπορεί να χαρακτηριστεί και ως παρόμοια η περιγραφή του Αλκιβιάδη το 415 π.Χ. και πριν από την επέμβαση του αδικαιολόγητου αδελφικού πολέμου στην Μεγάλη Ελλάδα, ενώ στις τοπικές μας Αυτοδιοικήσεις δεν έχει δημιουργηθεί το ευνοϊκό κοινωνικό, οικονομικό αίσθημα ανθρωπισμού και συνεργασίας, ότι ανήκουμε μαζί. Περαιτέρω εξήγησα στους φιλοξενούμενους τα χαρακτηριστικά ενός χωριού και των όμορφων, αμφιθεατρικών Συνοικισμών και την φιλοπατρία των κατοίκων που ως μετανάστες, το ονειρό τους ήτανε να αναπτύξουν το χωριό τους στην πρώτη τους Πατρίδα, με μια ισχυρή ανοικοδόμηση γι΄ αυτούς και για τα παιδιά τους, που δυστυχώς μέχρι σήμερα επικρατεί η απόγνωση, ανέχεια και ανεργία, και δεν δημιουργήθηκαν από ανίκανες τοπικές Αυτοδιοικήσεις οι προοπτικές πολλαπλών προϋποθέσεων και εξακολουθεί να παραμελείται, να ερηνώνεται και να οπισθοδρομεί, κοινω νικά, πολιτιστικά και οικονομικά.
Το μισό χωριό υποφέρει, από ανέχεια, από φτώχεια, από την ερήμωση, από την μετανάστευση και από το δημογραφικό πρόβλημα, αντί της προσπάθειας δημιουργίας πλουσιοπάροχων φρουτοπαραγωγικών και οπωροκηπευτικών αρδευτικών, παραγωγικών έργων. Ας θυμηθούμε, πως η πρώτη γενιά των Μεταναστών μας ξεπουλούσε τους αγρούς και τα σπίτια τους για να φύγουν στην εσωτερική και εξωτερική μετανάστευση....
Ασφαλώς τους εξήγησα και για τη Βουλγαρική κατοχή της περιοχής και την πυρπόληση του χωριού μας από τους Βουλγάρους και τη δολοφονία των κατοίκων. Τον Γιωργάκη τον πήγα εξηγώντας και ως το Μνημείο των σφαγιασθέντων και πεσόντων του Δοξάτου.

ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ - ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ ΑΓΡΟΚΤΉΜΑΤΟΣ ΚΥΡΓΙΩΝ

" Μόνο ως ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ, Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων έχουν αληθή, πραγματική και ρεαλιστική αναφορά σε όλους τους τομείς και επίσης με αυτόνομο Αγρόκτημα Κυργίων και Διοικητικά προκαθορισμένα όρια της Κοινότητας Κυργίων με προεδρικό διάταγμα από το 1929"
Το άλλο πρωί μετά τον ευχάριστο και νυχτερινό, αναπαυστικό ύπνο καθήσαμε για το πλούσιο πρωϊνό και αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε για την Καβάλα.
Μια αρχική, σύντομη περιήγηση σε Συνοικισμούς του χωριού ξεκινήσαμε μετά για τη Καβάλα με αρχική επίσκεψη των Πηγών των Κυργίων, των Πηγών του Αγροκτήματος Κυργίων, από τις Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων, που αναφέραμε, τροφοδοτούνται από το 1936 με πόσιμο νερό τα γύρω χωριά και από το 1969 η πόλη της Καβάλας.

Οι ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ βρίσκονται μέσα στα Γεωγραφικά όρια της Κοινότητας Κυργίων, πρώην Μπουναρ Μπασί, γνωστές της ευρύτερης περιοχής ως Πηγές Κεφαλαρίου, που σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα οι Πηγές ανήκουν προκαθορισμένα στα όρια της Κοινότητας Κυργίων και στην Πολιτιστική Κληρονομιά και ταυτότητα των Κυργιωτών.
Αμέσως πέφτει στην αντίληψη των Κυργιωτών και των επισκεπτών ότι δεν υπάρχουν πινακίδες προσδιορισμού στο Αγρόκτημα των Πηγών Κυργίων, όπως στα άλλα διαμερίσματα, ενώ χρόνια τώρα λέγονται Πηγές Κυργίων, ακόμα και στις επιχορηγήσειςτης ΕΕ, του Υπουργείου Γεωργίας και του Δήμου. λέγονται Πηγές Κυργίων.Ενώ μακροχόνιες καταχωρημένες αιτήσεις παρέμειναν αναπάντητες, τότε με δωρεά των πολιτών ΚΑΙ ΤΗ ΣΙΩΠΉ ΚΑΙ ΑΝΟΧΉ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ τοποθετήθηκαν 8 πινακίδες προσδιορισμού των Πηγών και των Κυργίων, αλλά από ύποπτους "προβοκάτορες" καταστράφηκαν, αφαιρέθηκαν ή κλάπησαν.
Ετούτη η εχθρική επέμβαση και άρνηση της ονομασίας του τόπου μας, και η βίαιη καταστροφήκαι αφαίρεση των πινακίδων από τα εσωτερικά της τοπικής μας Κοινότητας, εκεί που ανήκουν οι Πηγές, θα πει παράβαση και άρνηση της γραπτής και ελεύθερης έκφρασης λόγου του τόπου μας και έχει τα χαρακτηριστικά της προβοκάτζιας,με την ύποπτη ηθελημένη καταστροφή των ονομάτων των τοπικών κοινοτήτων, των ιδιαιτεροτήτων των ξεριζωμένων και του πλούτου των αντιμαχόμενων, πλουραλιστικών θέσεων και διαλόγου, που είναι η Αρχή της Δημοκρατίας και δηλητηριάζει την 90ετή ειρηνική συμβίωση των χωριών μας και μας υπενθυμίζει ότι ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΜΑΖΙ...και αφού μας απαγορεύουν την ελεύθερη έκφραση λόγου, και με αυτό μας προκαλούν να απευθύνουμε έκκληση για την απόσχισή μας από μια ειρηνική συμβίωση 90 ετών.

Μόνο ως ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ έχουν αληθή αναφορά με αυτόνομο Αγρόκτημα και Διοικητικά προκαθορισμένα όρια της Κοινότητας Κυργίων με Προεδρικό Διάταγμα, όλες οι άλλες και πολλαπλές ονομασίες είναι αλλότρια και προκλητικά ονόματα άλλων με φθόνο, εκδίκηση και κατοχική συμπεριφορά.

Το Αγρόκτημα Κυργίων, εκεί όπου βρίσκονται οι ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ καθορίστηκαν με Διανομές των Αγρ/των του έτους 1929 και όπου καθορίστηκαν τα διοικητικά όρια των ομόρων Αγ/των το 1929 με προεδρικό Διάταγμα και τα οποία παραμένουν μέχρι σήμερα αμετάβλητα. Η Τοπική Κοινότητα Κυργίων είναι αρμόδια και υπεύθυνος για την προστασία της δημοτικής περιουσίας στα όρια της τοπικής κοινότητας, και βέβαια με προοπτικές αν επιδιώκουμε, το διάλογο την πολυμορφία, την συσπείρωση των ξεριζωμένων, την συνεργασία και αυτοεξέλιξη των τοπικών κοινοτήτων των χωριών μας, και τη δημιουργία προϋποθέσεων για την Αποκέντρωση και περιφερεική ανάπτυξη

Ήδη το 1936 η Κοινότητα Κυργίων συγκατατέθηκε από τις Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων, να ευρεθεί με την διαδεδομένη τότε ευρύτερη ονομασία ως της περιοχής "Πηγές Κεφαλαρίου", πρώην Μπουνάρ Μπασί μια κοινή, και ειρηνική συμβίωση, αλληλεγγύη και συνεργασία για την προώθηση του πόσιμου ύδατος στα χωριά μας.
ΕΠΙΣΗΣ στις 20. Μαρτίου 1969 υπέγραψε η Κοινότητα Κυργίων με την Καβάλα ένα συμβόλαιο για να προωθηθεί πόσιμο νερό από τις Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων με χρήση του ονόματος, της τότε ευρύτερης ονομασίας της περιοχής με το όνομα "Πηγές Κεφαλαρίου",.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ απέδωσαν οι συλλογικές, γραπτές Αιτήσεις στην Τ.Α. και το Δήμο; "Οποιος είναι απρόσεκτος με την Αλήθεια στα μικρά ζητήματα, δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος στα μεγάλα" Αλβέρτος Αϊστάιν (1879-1955)

Διότι οι τοπικοί μας εκλεγμένοι και υποψήφιοι του Divide et Impera, υπόκεινται στην άρνηση από αδυναμία να διαχιεριστούν μια ΑΛΗΘΕΙΑ που δεν αντέχουν, δεν μπορούν να συλλογιστούν, ούτε να προβληματιστούν για τον ιδιαίτερο τόπο μας και αντί κλύσεις των προβλημάτων τρέπονται σε φυγή αδιαλλαξίας και βουβαμάρας.. Ακόμα δεν είναι σε θέση να περιγράψουν την Αλήθεια και την υποχρέωσή τους απέναντι στους πολίτες και το Σύνταγμα και επίσης στην διεκπεραίωση ζωμιών στους πολίτες λόγω υπαιτιότητας του Δήμου και ούτε απαντούν σε Αιτήσεις πολιτών και εξώδικες δηλώσεις. Για μήνες στα χωριά μας και στις τοπικές Κοινότητες παραμένουν σκοτεινές πολλαπλές γειτονιές χωρίς δημόσιο φως στις γειτονικές και στις δημόσιες κολόνες.

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ σπίτια ακατοίκητα, ΧΩΡΊΣ ΕΙΣΌΔΗΜΑ με υψηλό προκαθορισμένο ΕΝΦΙΑ, Σπίτια ακατοίκητα με φως και 20ημερη διαμονή τον χρόνο καταβάλλουν φόρους και ΕΝΦΙΑ για όλον το χρόνο, ακόμα και σε ανθρώπους χωρίς εισόδημα κάλυψης των εξόδων και ανθρώπους που λαβαίνουν κοινωνική πρόνοια στο εξωτερικό για να καταλάβουν ΕΝΦΙΑ και φορολογία στην Ελλάδα. "Η Αλήθεια είναι ότι οι βολεμένοι διώχνουν τους μη βολεμένους στο εξωτερικό μόνιμα μέσω υπερφορτολόγησης". Χωρίς βέβαια οι εκδιωχμένοι να μην έχουν ισότιμα το δικαίωμα της επιστολικής ψήφου, όπως οι άλλες χώρες των Ευρωπαίων εταίρων μας.

ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΟΡΙΑ
Οι τωρινές παράνομες και αντιμαχόμενες θέσεις άρνησης γειτονικών τοπικών κοινοτήτων και ανάρτισης 4-6 αλλότριων, προκλητικών ονομάτων, είναι ανυπέρβλητα, εχθρικά προβλήματα μιας κατοχικής, διχαστικής νοοτροπίας. - ΑΝΤΙ της ονομασίας των Πηγών του Αγροκτήματος Κυργίων, ετούτου του μοναδικού Αυτόνομου Αγροκτήματος και με Διοικητικά προκαθορισμένα όρια της Κοινότητας Κυργίων με προεδρικό Διάταγμα, ύποπτοι προβοκάτορες αγνοούν τα προκαθορισμένα όρια με προεδρικό διάταγμα και αρνούνται τα νομικά προκαθορισμένα όρια, ετούτη η απαράδεκτη, όμοια με " σκοπιανή" και γειτονική, εχθρική στάση εξ Ανατολών, μας φέρνει νοερά στην μνήμη μας, ακόμα την εποχή των τυράννων και των αδελφικών αντιμαχόμενων πολέμων εξαιτίας εδαφικών προσαρτήσεων το 480 π.Χ., το 415 π.Χ, και το 409 π.Χ. στην Μεγάλη Ελλάδα.
Η άρνηση του προκαθορισμένου προεδρικού διατάγματος για τις ΠΗΓΕΣ, από όπου προμηθεύονται με πόσιμο νερό όλα τα χωριά μας και η Καβάλα, και η καταπάτηση "προβοκατόρων;" των ολότελα νέων τοπικών ονομασιών μετά την Μικρασιατική καταστροφή, δεν συμβάλλει διόλου στην συσπείρωση, αλληλεγγύη, αλληλοεπίδραση και αλλοσεβασμό και δηληριάζει και καταστρέφει την θετική 90-χρονη, ειρηνική συμβίωση, αλληλέγγυα, συμφιλιωτική, αδελφοποίηση του οράματος των αξιαγάπητων, φιλήσυχων και ειρηνικών Κυργιωτών, με το σλόγκαν, ότι εμείς όλοι ανήκουμε μαζί.
Μετά από την επίσκεψη των Πηγών του Αγροκτήματος Κυργίων και την επεξήγηση και φωτογράφηση περάσαμε και στο Κεφαλάρι επί του ποταμού, στη γειτονική τοπική κοινότητα, επισκεφθήκαμε το καφέ Riever, περάσαμε από τα πλατάνια και επίσης από το εστιατόριο ποταμός. Μετά συνεχίσαμε στη Λυδία , το εκκλησάκι και εκεί που στον ποταμό Ζυγκάκη όπου βαπτίστηκε το 50, . η πρώτη χριστιανή με το όνομα Λυδία.

Η ΕΛΛΙΠΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΩΣ ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΩΝ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕς ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

- Η ευρύτερη περιοχή με την ονομασία Κεφαλάρι περικλείει μόνο το Δημοτικό διαμέρισμα, τοπικής κοινότητα Κεφαλαρίου που συνδέεται οδικά διαμέσου της κεντρικής αρτηρίας Δράμας-Καβάλας με έναν ασφαλτοστρωμένο, ηλεκτροδοτημένο δρόμο προς το Κεφαλάρι που βρίσκεται επι του ποταμού.

- Συχνά αναφέρεται λανθασμένα το Κεφαλάρι ως ευρύτερη περιοχή με Πηγές Κεφαλαρίου, ενώ στο Κεφαλάρι επι του ποταμού δεν υπάρχουν Πηγές, επίσης και όλα τα εστιατόρια και καφέ χρησιμοποιούν σωστά τη λέξη ποταμός, Riever κλπ. -

Η λανθασμένη αναφορά ως Πηγές Κεφαλαρίου έχει ως αποτέλεσμα.
α) τον αποπροσανατολισμό των επισκεπτών και τουριστών
β) τον αθέμιτο ανταγωνισμό και
γ) την άνιση μεταχείριση και διάκριση
δ) τον περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης λόγου, γραπτώς και προφορικώς, αυτό θα πει απαγόρευση της ελευθερίας έκφρασης του λόγου, για την ονομασία των Πηγών Κυργίων του Αγροκτήματός μας.
ε) την βίαιη και χωρίς ενημέρωση καταστροφή ή αφαίρεση των 8 πινακίδων προσδιορισμού των Πηγών Κυργιων, ενώ αφαίρεσαν τις πινακίδες του τόπου μας και τώρα ανάρτισαν πάνω στο δικό μας ιστό, αλλότρια, προκλητική πινακίδα.
ζ) ανάμειξη άλλων τοπικών κοινοτήτων αυταρχικά στις εσωτερικές μας υποθέσεις και κατάργηση του ονόματος της τοπικής μας κοινότητας και των δικαιωμάτων μας στα γεωγραφικά και διοικητικά μας όρια, καταχωρημένα με προεδρικό διάταγμα έχει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις.
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ των Πηγών του Αγροκτήματος Κυργίων
Οι Πηγές Κυργίων, Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων μετονομάστηκαν εξ΄αρχής και επίσης από τις πολλαπλές επιχορηγήσεις της ΕΕ του Υπουργείου Γεωργίας και του Δήμου.

Ο αρχαίος ποταμός Ζυγκάκτης πηγάζει από τις ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ, Πηγές του Αγροκτήματος Κυργίων, με την νέα ονομασία και οριοθέτηση που προκαθορίστηκε από το 1929 μετά την Μικρασιατική καταστροφή με προεδρικό διάταγμα και τα οποία παραμένουν μέχρι σήμΕρα αμετάβλητα.... Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τους αρχαίους ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ και τη φυλακή του Αποστόλου Παύλου και περάσαμε και από τις Κρηνίδες, τους Φιλίππους και το Ζυγό Καβάλας.

Τους εξήγησα για τη βάπτιση της πρώτης χριστιανής με το όνομα Λυδία και επίσης εδώ στους Φιλίππους έλαβε χώρα η μάχη των Φιλίππων το 42 π.Χ. . Αντίπαλοι ήταν από τη μια μεριά ο Οκταβιανός και ο Μάρκος Αντώνιος και από την άλλη ο Βρούτος και ο Κάσσιος, δηλαδή οι δολοφόνοι του Ιούλιου Καίσαρα.
Μετά τη μάχη των Φιλίππων, μέρος του εμφυλίου πολέμου των Απελευθερωτών και τη Νίκη του Οκταβιανού και του Μάρκου Αντωνίου, όπου είχαν συνταχθεί ο Οκταβιανός και ο Μάρκος Αντώνιος με 80.000 ανδρες; και 13.000 Ιππείς και από την άλλη μεριά ο Βρούτος Γάιος Κάσσιος Λογγίνος με 80.000 ανδρες και 12.000 Ιππείς.

Exkus- ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ στις 15. Μαρτίου, του έτους 44 π.Χ. στη Ρώμη, έπειτα από σειρά πολέμων και εσωτερικών διαμαχιών, δολοφονήθηκε ο Καίσαρας με 23 μαχαιριές από τους συγκλητικούς. Και όμως του είχαν προειδοποιήσει. Η συγκέντρωση τρομερής δύναμης στο πρόσωπο του Καίσαρα και η συνεχής αυξανόμενη επιρροή του στην πολιτική ζωή της Ρώμης που έδειχνε μια πορεία προς τη μοναρχία, ήταν η αιτία να σχεδιαστεί η δολοφονία του από επιφανείς ανθρώπους.
Οι συνομότες έστησαν το σκηνικό της δολοφονίας στη συνεδρίαση της Συγκλήτου στις 15 Μαρτίου. Δολοφονήθηκε από τους οπαδούς της παλαιάς τάξης πραγμάτων και επικεφαλής ήταν ο Γάϊος ο Κάσσιος,ο Μάρκος και ο Δεκιμός Βρούτος, όπου ο Βρούτος απεβίωσε στις 23 Οκτοβρίου του 42 π.Χ. στους Φιλίππους. ENDE EXKURS

ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

Όπως είναι γνωστό οι ΚΡΗΝΙΔΕΣ μετονομάστηκαν σε ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ από τον Φίλιππο.
Ο Βρούτος και ο Κάσσιος στρατοπέδευσαν στην όχθη του αρχαίου ποταμού Ζυγάκτη σχεδόν λίγο μετά τις Πηγές από το σημερινό ονομαζόμενο Αγρόκτημα των Πηγών Κυργίων.
Ο Οκταβιανός και ο Μάρκος Αντώνιιος στρατοπέδευσαν στην ό απένταντι όχθη. Η κάθε πλευρά διέθετε 80.000 άνδρες, δηλαδή 19 λεγεώνες. Ακόμα και ο Μάρκος Αντώνιος διέθετε 13.000 Ιππείς. Επίσης ο Βρούτος και ο Κάσσιος Λογγίνος διέθετε 80.000 άνδρες και 12.000 Ιππείς.
Η μάχη άρχισε με τον Αντώνιο να θέλει να περικυκλώσει το στρατόπεδο και τον στρατό του Κάσσιου περνώντας από ένα έλος που βρισκόνταν εκεί.
Ο Κάσσιος όταν κατάλαβε το σχέδιο του Αντωνίου δημιούργησε ένα τείχισμα και απέκοψε του στρατιώτες του αντιπάλου του. Εν τω μεταξύ ο Βρούτος επιτέθηκε στο στρατόπεδο της Τριανδρίας και κατέλαβε του στρατόπεδο του Κάσσιου. Ο Κάσσιος βλέποντας την ήττα του και νομίζοντας ότι ο Βρούτος στην άλλη πλευρά έχανε, αυτοκτόνησε.
Ο Βρούτος όμως που νικούσε τον Οκταβιανό υποχώρησε στο στρσατόπεδό του και πολιορκήθηκε από τις δυνάμεις της Τριανδρίας.
Ύστερα από την πολιορκία στη μάχη που ακολούθησε ανάμεσα στις δύο δυνάμεις νικητές βγήκαν ο Οκταβιανός και ο Μάρκος Αντώνιος. Τελικά αυτοκτόνησε και ο Βρούτος.
Στη συνέχει και σύμφωνα με τον Πλούταρχο μετά την ήττα στη Ναυμαχία του Ακτίου, όπου το Άκτιο βρίσκεται έξω από την σημερινή πόλη της ΠΡΕΒΕΖΑΣ, ο στρατός εγκατέλειψε τον Μάρκο Αντώνιο, που θεώρησε ότι τον πρόδωσαν με σχέδιο της ΚΛΕΟΠΑΤΡΑΣ. Η ίδια η Κλεοπάτρα για να σωθεί από την οργή του Μάρκου Αντώνιου κλειδώθηκε σε ένα ταφικό μνημείο και διέδωσε ότι αυτοκτόνησε. Στο άκουσμα αυτής της φήμης ο ΜΑΡΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ αυτοκτόνησε με το ίδιο του το σπαθί. Λίγα λεπτά προτού πεθάνει, η ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ πήγε κοντά του και ο Μάρκος Αντώνιος ξεψύχησε στην αγκαλιά της. 02. Σεπτεμβρίου 31 π.Χ. ήταν η ναυτική αναμέτρηση ανάμεσα στον Οκταβιανό από τη μια πλευρά και τον Μάρκο Αντώνιο από την άλλη πλευρά και το ναυτικό της Κλεοπάτρας που έλαβε χώρα
στο Άκτιο, λίγο έξω από την σημερινή πόλη της Πρέβεζας.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ την ιστορική ανασκόπηση πήγαμε και οι τρεις Εγώ, ο Γιωργάκης και ο Γιώργος στην Καβάλα.
Η ενδιαφέρουσα πανέμορφη πόλης της Καβάλας , το στολίδι και το κόσμημα της Ανατολικής Μακεδονίας, μας χάρισε μια ολόκληρη ημέρα χαράς με επισκέψεις, ιστορικές ανασκοπήσεις, επεξηγήσεις και φωτογραφήσεις κατ΄ αρχάς στην επάνω πόλη, στο λιμάνι και στην παραλία, αλλά και με φαγοπότι σε ψαροταβέρνα.
Μετά από λίγες μέρες αποφασίσαμε για τη Δυτική Θράκη, ξεκινώντας από την πλευρά της όμορφης περιοχής του Νομού Δράμας , Κύργια-Πηγάδια, Αγορά, Αδριανή, Νικηφόρος, Παρανέστι κλπ. με πολλές στροφές Δράμας Ξάνθης. Κάναμε μια μικρή διακοπή στη Σταυρούπολη με γλυκά και καφέ και επιστρέψαμε 20-30 χιλιόμετρα προς τα πίσω για να επισκεφθούμε έναν γνωστό του Γιώργου από την επαγγελματική του καρριέρα , που διέμενε σε ένα χωριό της περιοχής και καταγότανε αρχικά από τα Κύργια της Δράμας.
Μετά συνεχίσαμε και φωτογραφήσαμε από ψηλά την όμορφη Ξάνθη και αφού κατεβήκαμε στην πόλη συνεχίσαμε για την Κομοτηνή.
Εκεί επισκεφθήκαμε ένα παλιό γνωστό μας τον Κλεάνθη από τα χρόνια της ξενητειάς, Εκεί τελείωσε το εκπληκτικό ταξίδι μας με ένα απερίγραπτο με λόγια πλούσιο, γευστικό τραπέζι με πλούσια ποικιλία, υπέροχα φαγητά και ποτά και ευχαριστώντας την οικογένεια Κλεάνθη, ξεκινήσαμε από την Κομοτηνή για την Καβάλα και περάσαμε και από το Πόρτο Λάγος.
-Verweigerung Anwendung der staatlichen Gesetze und Anordnungen - nicht fliehen sich dem Problem stellen--

Αν ενδιαφέρεστε για κυκλική ιστορική ενημέρωση, ρίξτε μια ματιά στα 86 άρθρα από τον 8ο π.Χ. αιώνα ως τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και την Μικρασιατική καταστροφή: http:www.asxetos.gr/author/konstantinos-Nalbantis -- και επίσης: www.kn-megalexandros.gr -
E-mail:info@kn-megalexandros.gr

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο