Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

ΚΥΡΓΙΑ-ΑΡΧΑΙΑ ΚΡΙΦΛΑ -Το μικτό προσφυγικό χωριό μας- και πρώην Δήμος Μ. Αλεξάνδρου και τα άλυτα προβλήματά μας εντός του Δ. Δοξάτου

Aρθρα: www.kn-megalexandros.gr

Κ Υ Ρ Γ Ι Α - ΑΡΧΑΙΑ ΚΡΙΦΛΑ -ΤΟ ΜΙΚΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ - ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ - ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ Δ. ΔΟΞΑΤΟΥ !

Κωνσταντίνου Σ. Ναλμπάντη, Konstantin S. Nalbantis

www.kn-megalexandros.gr ,www.dramina.gr, konstantin.nalbantis@t-online.de

Προλεγόμενα

Όσο καιρό στις Τ.Α. απορρίπτονται οι «προληπτικές» προτάσεις καλυτέρευσης των πολιτών και όσο καιρό στην πατρίδα μας δεν έχουμε τη δυνατότητα και το δικαίωμα ενδιάμεσα καθαίρεσης των τοπικών αρχόντων, λόγω ευνοιοκρατίας, δυστροπίας , παράβασης, συγκάλυψης,διαφθοράς, διάκρισης με ελεύθερη ψηφοφορία των πολιτών, τόσο πιο δυσμενείς θα γίνονται οι μελλοντικές ενδιάμεσες ανθρώπινες σχέσεις αλληλεγγύης, και της επιδίωξης της συνταγματικής ισονομίας και ισοτιμίας.

« Όποιος έχει κλείσει τα αυτιά του για την αλήθεια, έτσι ούτως σώστε να μην επιθυμεί να ακούσει επίσης και από τους φίλους τα αληθινά, γι΄ αυτού τη σωτηρία πρέπει κανείς να παραιτηθεί από την ελπίδα» Cicero

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ μιας μοναδικής και προκλητικής άνισης μεταχείρισης της Τ.Α.

Παρέκβαση:

Αντί να περιγράψουμε μια αξιοπρόσεχτη, και θαυμάσια οργανωμένη γιορταστική εκδήλωση Μικρασιατών στο μικτό προσφυγικό χωριό των Κυργίων, την 13.07.2013 με πολλαπλούς αξιόλογους και αξιέπαινους Συλλόγους της περιφέρειας με αξιέπαινους οργανωτές και ενεργούς πολίτες, εμείς όμως θα θέλαμε και πάλι να ασχοληθούμε με τα «καυτά» αρνητικά φαινόμενα του τόπου και τα κακώς κείμενα που απαιτούν διόρθωση, εδώ και τώρα, - Τέλος της παρέκβασης –
- δηλαδή εδώ εννοούμε: ελευθερία που σημαίνει ευθύνη, παρά πολλοί συνάνθρωποί μας φοβούνται την ελευθερία τους και παραιτούνται απ΄ αυτήν καταφεύγοντας στην μακαριότητα της ανευθυνότητας

Πολίτης ελεύθερος είναι όποιος τολμά να ερευνά, να ανακαλύπτει και να στηλιτεύει τους υπεύθυνους που ευθύνονται για τη διαφθορά και τις ατασθαλίες τους, της συγκάλυψης, ή κάλυψης, την πελατειακή νοοτροπία και τον νεποτισμό, και για μια τέτοια παραγωγική πνευματική, οικονομική και κοινωνική επένδυση δεν μπορεί να γίνει καμιά υπέρβαση...

Γνωρίζουμε από τις επικρίσεις των επιστημόνων και των πολιτών, ότι η γραφειοκρατία της ελληνικής κρατικής μηχανής και της ανεύθυνης πολιτικής αλαζονείας μερικών, είναι ένα περίεργο σύστημα που ταυτίζει την έννοια της διοίκησης με αυτούς που την ασκούν. Συχνά παρατηρούμε το φαινόμενο, ότι αν θέλουν σας εξυπηρετούν.

Αν δεν θέλουν υπάρχουν χίλιοι τρόποι να σας ταλαιπωρούν, να σας εκδικηθούν και να σας τιμωρήσουν. Ένα περίεργο φαινόμενο νοοτροπίας που παρουσιάζεται σχεδόν υπερβολικά μόνο στην Πατρίδα μας.

Απ΄ άκρη σε άκρη της επικράτειας είχε και έχει ακόμα κανείς την εντύπωση, ότι στις ενδιάμεσες ανθρώπινες σχέσεις κυριαρχεί το «χυδαίο» πνεύμα αντιλογίας...και στη δική μας Τ.Α. παρατηρούμε,

Πώς δύο ή και τρεις Δήμοι της Ανατολικής Μακεδονίας, χωρίς το συναίσθημα της ευθύνης, της αλληλεγγύης και χωρίς την παραμικρή σταγόνα αλληλοσεβασμού, και αυταρχικά και κατοχικά με άνιση μεταχείριση δρουν ως «κατοχικοί»απέναντι του Δημοτικού Διαμερίσματος Κυργίων, Πηγών - πρώην Δήμου Μ. Αλεξάνδρου , και εκτός των πολλών άλλων:

Πρόβλημα 1 : Κατοχή και εσωτερικό προτεκτοράτο κατέστη το Δ.Δ. Κυργίων – Πηγών- αυταρχική άρνηση και βουβαμάρα του ονόματος του Δ.Δ. – Κυργίων - Πηγών, που όλα βρίσκονται μέσα στο Αγρόκτημα και το γεωγραφικό προσδιορισμό Κυργίων.

Πρόβλημα 2: Ανάπτυξη και κερδοφορία της Καβάλας από «αποικιακή Σύμβαση «δικτατορίας» και την πώληση του νερού των Πηγών μας

Πρόβλημα 3: Κατοχή και δημιουργία του εσωτερικού προτεκτοράτου σε βάρος του Δ.Δ. Κυργίων Πηγών και κερδοφόρα ύδρευση και άρδευση από άλλους, χωρίς την συμμετοχή μας στα κέρδη και άλλοι αποφασίζουν για την κληρονομιά μας και για εμάς χωρίς εμάς

Πρόβλημα 4: Η ύπαρξη καρκινογόνων σωλήνων αμιάντου και η υπερβολική αγορά εμφιαλωμένου νερού, και λόγω του τρόμου νερού γεωτρήσεων και ρύπανσης υπονόμων και σωλήνων αμιάντου. Δεν μπορούμε να πληροφορηθούμε ακόμα την καταλληλότητα του νερού και τα αποτελέσματα του υγειονομικού ελέγχου;

Πρόβλημα 5: Κατεπείγουσα αναγκαιότητα μιας νέας οδικής αρτηρίας - «απεγκλωβισμού» συντόμευσης και αποσυμφόρησης μόνο 2 χιλιομέτρων Ευρυπέδου – προς Αρτηρία Αδριανής- Δοξάτου και συντόμευση προς Δράμα κατά 12 περίπου χιλιόμετρα.

Πρόβλημα 6: 3 Επικίνδυνες Ρυπάνσεις στη Ρεματιά Ευρυπέδου Κυργίων, τρομερή και αυθαίρετη εγκατάλειψη αποτελείωσης με μηχανήματα του χτιρίου «αυτόνομου» βιολογικού καθαρισμού στην «Μακριά Γκιόλα» - Αξίωση αξιολόγησης, εξειδικευμένης έρευνας, απολογισμού, παράδοσης και παραλαβής του έργου, της κακοτεχνίας και απολογισμός των κρατικών επιχορηγήσεων.
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ της ρύπανσης και του
«αυτόνομου» βιολογικού καθαρισμού στην «Μακριά Γκιόλα» !

Και όλα αυτά πριν μας προλάβει το πρόβλημα η τιμωρία και το δράμα του Ωρωπού ποταμού !!!! και στην συνέχιση 500 μέτρων παρακάτω στη ρεματιά δεν μπορούμε να αντιληφτούμε, ποιες είναι οι επιπτώσεις για τα ζώα που αναπαύονται και ζούνε παραπλεύρως της ρύπανσης, δηλαδή από την «αυθαίρετη» ρύπανση 80-100μέτρα από το Ευρύπεδο και που «παράνομα» θα συνεχιστεί ως 500 μέτρα μέσα στη ρεματιά στο μεγάλο βούρκο, με δεκαπλάσια ζημία για το περιβάλλον, τους ανθρώπους και τα ζώα, εκεί που πνίγηκε συμπολίτης και παραπλεύρως αναπαύονται ζώα και δεν γνωρίζουμε τα αποτελέσματα των αναγκαίων ψεκασμών και τις επικίνδυνες επιπτώσεις στην μελισσοκομία και περαιτέρω την αρνητική επίδραση στη γεωργία;

Πρόβλημα 7 : Απαιτείται μια νέα προώθηση δημιουργίας «αυτόνομης» ύδρευσης Κυργίων από γεωτρήσεις άνωθεν της Αγάπης Κυργίων με παράλληλη αντικατάσταση των σωλήνων αμιάντου.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ στις τοπικές Αυτοδιοικήσεις της Ανατολικής Μακεδονίας

Μία κριτική ανασκόπηση και ανάλυση - βασισμένη στα παράπονα και στις εμπειρίες των πολιτών

Κωνσταντίνου Σ. Ναλμπάντη, Κολωνία – www.kn-megalexandros.gr,

Προλεγόμενα

« Όποιος δίνει συμβουλές σε έναν άρρωστο,
αποκτά ένα αίσθημα από στοχαστική υπεροχή
γύρω από αυτόν, εκτός εάν, αυτές γίνουν αποδεκτές
ή ότι αν αυτές θα απορριφθούν. Ένεκα τούτου μισούν ευερέθιστοι και υπερήφανοι άρρωστοι τους
συμβουλάτορες ακόμα περισσότερο από ότι την
ίδια την αρρώστια τους». Friedrich Nietzsche

Συχνά λέμε το παράδειγμα κόρακας, κοράκου μάτι δε βγάζει, όπου συχνά παρατηρούμε να αποκαλύπτουμε απατεώνες βασικών παραβάσεων, αλλά και εξαπατημένοι απατεώνες να κραυγάζουν δυνατότερα και αντί να διορθωθούν τα κακώς κείμενα επιτόπου, επιδιώκεται η εύνοια των ημετέρων και ο αρνητικός συμβιβασμός, αλλά και η διαιώνιση των αρνητικών φαινομένων.

Η προβληματική κρίσης της χώρας μας και των τοπικών μας Αυτοδιοικήσεων

Στο τέλος του 2012 παρακολούθησα μια συνεδρίαση ενός Δήμου, όχι όμως για πρώτη φορά συνεδριάσεις Δήμων του εξωτερικού.
Επειδή όμως κατά την παρουσίαση της ομιλίας μου για την κριτική παράβασης ισοτιμίας και ισονομίας, επενέβη η λογοκρισία και με απαγόρευσε να συνεχίσω, «πυροβολώντας τον ελεύθερο λόγο;» κατά την υποψία μας, λόγω έλλειψης διορατικότητας, ηθελημένη άγνοια αναγκαίας ενημέρωσης, ελλιπή σύλληψη του προβλήματος, ευνοιοκρατία υπεράνω όλων, και αυτό θα πει, «είμαστε άξιοι της τύχης μας», όμως αισθάνομαι υποχρεωμένος απέναντι στους πολίτες να δημοσιεύσω τις σκέψεις μου.

Η χώρα και οι τοπικές μας Αυτοδιοικήσεις διέρχονται κρίση και είναι χρεοκοπημένες, η ανεργία καλπάζει και οι άνθρωποι υποφέρουν, και μία πολύ-επίπεδη και γενικευμένη κρίση ήθους και αξιών και όχι μόνο οικονομική και πολιτική. Αντίπαλοι δεν είναι μόνο τα ΜΜΕ, οι κριτές και αναλυτές και «οι κακοί δανειστές», είναι, κυρίως, όλες εκείνες οι πρακτικές που συνειδητά καθοδήγησαν μία ολόκληρη κοινωνία στο σημερινό αδιέξοδο, χωρίς να κατέχουν την απαραίτητη πρόληψη και τη διορατικότητα να δημιουργήσουν την κατάλληλη Παιδεία και τις προϋποθέσεις κρατικής και τοπικής αυτο-εξέλιξης..

Και ο Oskar Negt, αναφέρει, «ότι το Λυπηρό στη δική μας Εποχή δεν είναι όμως, ότι δεν κατορθώθηκε τίποτε, παρά το ότι δεν έγινε προσπάθεια να κατορθωθεί».

Και οπωσδήποτε πρέπει να κάνουμε σκέψεις και να αναλάβουμε πρωτοβουλίες, για δημιουργία, ότι δεν έγιναν τα προηγούμενα χρόνια και ασφαλώς επιδίωξη για τα αντίθετα από ότι έγιναν τα προηγούμενα χρόνια.
Μην ξεχνάμε, ότι τουλάχιστον τα δεκαπέντε τελευταία χρόνια οι τοπικοί Δήμοι και Κοινότητες αναπτύχθηκαν με άνισα κοινωνικά και οικονομικά μέτρα, «εγωκεντρικών βασιλίσκων», χωρίς δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης, δημοκρατική άμιλλα, συναίνεση, αλληλεπίδραση και χωρίς ισότιμη και ισόνομη ευκαιρία και μεταχείριση, και αυτό θα πει «ηθελημένη» υποβάθμιση ενός Δημοτικού Διαμερίσματος, σημαίνει αναβάθμιση ενός άλλου Δ.Δ., που προωθεί την ανισότητα, άνιση μεταχείριση και ως επακόλουθα, το δικό μας όφελος και την προώθηση του αθέμιτου ανταγωνισμού, έτσι που οι μετέπειτα αποφάσεις να μην βρίσκονται στη βάση αξιόλογων και πειστικών προοπτικών, αλλά «ανόμοιων» χειρισμών του αθέμιτου ανταγωνισμού, Δ. Διαμερισμάτων, που εμποδίζουν περαιτέρω τη στερέωση της αξιοπιστίας στο σύστημα και την προοπτική της κοινωνικής και δημοκρατικής αλληλεπίδρασης με τους ανθρώπους του τόπου μας, που τόσο έχουμε ανάγκη.

Μπορούμε περαιτέρω να αντικρίσουμε κριτικά και να συλλογιστούμε τις πολλαπλές εμπειρίες που αποκτήσαμε από τα αρνητικά του συστήματος «divide et impera» διαίρει και βασίλευε, με το μοιράζω, διαχωρίζω, εξουσιάζω, κυριαρχώ και κυβερνώ με τις προσφερόμενες θέσεις στην Τ.Α, που αναπτύσσεται με ημετέρους μια άνιση και επικίνδυνη κοινωνία.

Ακόμα και σήμερα, δεν κάνουμε διάλογο για να πληροφορηθούμε για να καταλήξουμε σε συμβιβασμό και να συμπεριλάβουμε και τα οράματα των ανθρώπων, τι κρίμα, που στην καθημερινή μας ζωή τα κίνητρα των συζητήσεων είναι περισσότερο συναισθηματικά, δηλαδή οι ψυχολογικές έννοιες, ο εγωισμός, η επιθυμία και η θέα του εγώ και η προσπάθεια της επιβολής του ενός επί του άλλου, παρά οι λογικές έννοιες, η ανάγκη της ανάλυσης προβλημάτων και καταστάσεων, ώστε σε κοινή προσπάθεια, αλληλεπίδραση και δημοκρατική και κοινωνική αλληλεγγύη να οδηγήσει στην επιθυμία πρακτικών μέτρων, δηλαδή από τις προτάσεις – αντιπροτάσεις να φθάσουμε στην σύνθεση και αυτά, προς χάρη και όφελος της κοινωνίας μας, δηλαδή να λαβαίνουμε πάντα τις συνέπειες των πράξεών μας.

Ακόμα και ο Herbert Karajan, αναφέρει, ότι « Φανατισμός είναι μία υπερβολική έκρηξη μίγματος από στενοκεφαλιά και ενέργεια».

Επισκέψεις περιοχών των επαρχιών της Περιφέρειάς μας
Δεν θέλω να πιστεύω, και δεν θέλω να ελπίζω, πως το αναφερόμενο πιο κάτω προτεινόμενο μοντέλο σκέψεων «Ομογενοποίησης» ενός Δήμου θα προσφέρει προοπτικές παραγωγικών εξελίξεων σε όλους τους τομείς, όπως της οικονομικής, της κοινωνικής, της πολιτιστικής, και της αναβίβασης της Δημοκρατίας της συμμετοχής, του αλληλοσεβασμού, της σύμπραξης και της αλληλεγγύης, και τη συ-στράτευση των πολιτών και των ενεργών πολιτών, και ότι, χωρίς διάλογο, εμπειρία και κριτική ανάλυση θα παραλειφθεί τυφλά από Δήμους της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Παρέκβαση:
« Αλλά όταν ένας κόσμος κατορθώνει να περνιέται ως ο μοναδικός κόσμος, η «ομογενοποίηση» των ατόμων φτάνει σε επίπεδα τελειότητας τέτοια, που τα απολυταρχικά ή δικτατορικά καθεστώτα των προηγούμενων εποχών δεν είχαν καν φανταστεί ότι θα μπορούσαν να υλοποιήσουν»
http://agisgios2blogspot.de /2011/02/blog-post.html. Τέλος της παρέκβασης

Αρχικά εδώ, είναι το μέχρι τώρα μοντέλο της ειρηνικής συνύπαρξης των Δ.Δ. και της έδρας Δήμων των επαρχιών μας που αναφέρω μερικά μόνο παραδείγματα στην έρευνά μου για να δείξω τις ιδιαιτερότητες και άνισες επεμβάσεις:

1. Λυδία με το βαφτιστήρι,
2. Κρηνίδες με το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων και με τα
3. Λασπόλουτρα Κρηνίδων,
4. Νικηφόρος με τις φυλακές και το
5. Πάρκο του Προφήτη Ηλία,
6. το Πέτρινο Φαράγγι Πύργων και Πετρούσας.
7. το Φαλακρό όρος της Δράμας

Ας προχωρήσω σε σύγκριση με τις ονομασίες, που προσπάθησα να γνωρίσω με ένα προβληματικό νέο μοντέλο σκέψεων, «Ομογενοποίησης».

Ακολουθεί ένα μοντέλο σύμφωνα με το παρακάτω που θέλει ναι και καλά να εφαρμόσει, κατά την υποψία μας ένας Δήμος του Νομού Δράμας. Όμως πουθενά, μα πουθενά δεν συνάντησα την προκλητική σκέψη «ομογενοποίησης» που εφαρμόζεται στα επιμέρους Δημοτικά Διαμερίσματα του Δήμου Δοξάτου., -που υποπτεύομαι, - θέλει να επιβάλλει «αυταρχικότατα» στο Δημοτικό μας Διαμέρισμα και την κληρονομιά μας, όπως φαίνεται, και, μάλιστα αρνούμενο το σεβασμό απέναντι στους φιλήσυχους και ειρηνικούς ανθρώπους του προσφυγικού χωριού μας, απέναντι της ιδιαιτερότητας των ανθρώπων και της πολιτιστικής πολυμορφίας, και την ιδέα της άρνησης του δικαιώματος στην πολιτιστική σκέψη και πολιτιστική διαφορά προέλευσης!;

Αλλά και χωρίς την συνδρομή των πολιτών στα κοινά, στην προώθηση σκέψεων, ερεθισμάτων και πρωτοβουλιών, αλλά και χωρίς την ενδυνάμωση των κοινωνικών δεσμών, κυρίως όμως δεν επιδιώκεται με την προωθούμενη αρνητική προσπάθεια της επιβολής, της διάκρισης και της άνισης μεταχείρισης.

Και ακολουθεί το παράδειγμά μου και εδώ εννοώ, ότι στα αναφερόμενα επτά τοπικά ονόματα των δημοτικών διαμερισμάτων, σας το επιβεβαιώνω με ευθύνη και μπορείτε να το διαπιστώσετε και μόνοι σας !Πουθενά μα πουθενά δε διάβασα στις επιγραφές επιβολή:

1. Βαπτιστήριο Καβάλας, πουθενά:
2. Αρχαίο Θέατρο Καβάλας, πουθενά
3. Λασπόλουτρα Καβάλας., πουθενά
4. Πέτρινο Φαράγγι Προσοτσάνης, πουθενά
5. Φυλακές Παρανεστίου, πουθενά
6. πάρκο Προφήτη Ηλία Παρανεστίου, πουθενά
7. Φαλακρό όρος Περιφέρειας
και σε τόσους Δήμους της Ελλάδας και του
εξωτερικού.

Παρακαλώ, ρίξτε μια ματιά στο μεγαλύτερο προσφυγικό, ημιορεινό και ορεινό Κεφαλοχώρι και το Δημοτικό Διαμέρισμα – Κοινότητα Κυργίων και ιδιαίτερα στις Πηγές Πουνάρπασι, που μετονομάστηκαν σε Πηγές Κεφαλαρίου, και όχι βέβαια μόνο Κεφαλαρίου.

Αντί βέβαια να ρίξουν μια ματιά στην χαρτογράφηση και τη διαχωριστική γραμμή και την σχετική ορολογία που ίσως θα μπορούσε να μετονομαστεί το γειτονικό Δ. Διαμέρισμα που βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή, όχι στις Πηγές, αλλά πιο κάτω επί του ποταμού, πλησίον του ιχθυοτροφείου και να το βαπτίσουν: σε Άνω Κεφαλάρια και Κάτω Κεφαλάρια), και γύρω από αυτό το όνομα θα μπορούσαμε να κερδίσουμε διδάγματα από τις πολλαπλές χώρες των ποταμών Ρήνου και Δούναβη.
Όπου τώρα σε εμάς με την επικρατούσα εσφαλμένη ορολογία, και η κατοχική νοοτροπία μας τρομάζουν και μας εξοργίζουν, πέντε έξι ονόματα της ύποπτης « αρπαγής;» της ιδιοκτησίας και κληρονομιάς του «Πουνάρπασι» του Δ.Δ.- Κοινότητας Κυργίων – Πηγών.
Γιατί ακριβώς και επειδή βρίσκονται οι Πηγές μόνο μέσα στο Δημοτικό Διαμέρισμα Κυργίων, και μόνο μέσα στο γεωγραφικό προσδιορισμό των Κυργίων, και μόνο μέσα στο απέραντο Αγρόκτημα των Κυργίων και σύμφωνα με το άρθρο 12,4 περί συνενώσεων, που ισχύει σε όλη την Ελλάδα, αυτό θα πει, εμείς πρέπει να αποφασίζουμε για εμάς και το όνομα.

Αλλά τι μεγάλος αμοραλισμός των Τ.Α.; Να αποσιωπώνται, να αμφισβητούνται, και να σαμποτάρονται και να τίθενται οι Πηγές και το Δ. Διαμέρισμα Κυργίων- Πηγές, με πέντε διαφορετικά ονόματα στη λεία της αρπαγής από ιδιοτελείς σκοπούς; Ευδιάκριτα φαίνεται να υποδαυλίζονται καταστάσεις, όπου ανεξέλεγκτες ομάδες, αναγείρουν και διαφημίζουν κάθε τόσο αλλαγές τοπωνυμιών μέσα στο Δ.Δ – Κοινότητας Κυργίων.

Διότι δεν τίθενται μόνο τα πέντε – έξι αυθαίρετα ονόματα και οι Πηγές στη λεία των πολλαπλών ύποπτων και προκλητικών «εισβολέων», αλλά και εκτός της «αρπαγής», δημιουργούν αντι- περιβαλλοντικά «κτίρια σκιάχτρα», αρχικά για ιδιοτελείς σκοπούς και απαξιούν και την αναφορά του ονόματος και την ύπαρξη του Δημοτικού Διαμερίσματος Κυργίων, εκεί μέσα που βρίσκονται οι Πηγές, που ανάφερα παραπάνω, και φοβούμαι ότι με αυτόν τον τραγικό προσανατολισμό και αυτόν τον αμοραλισμό προσβάλλουν την ευαίσθητη, φιλότιμη, αξιαγάπητη, φιλήσυχοι και ειρηνική ψυχή των καλοκάγαθων Κυργιωτών.

Και ερωτώ, όλους τους δημοκρατικά σκεπτόμενους πολίτες, πώς θα διαπεράσει το υποτιθέμενο μοντέλο «ομογενοποίησης», του Δημάρχου με μια τέτοια αμόνοιαστη πολιτική «εγωκεντρικών βασιλίσκων» σε ανθρώπους με πλούσιες διαπολιτισμικές ιδιαιτερότητες, ικανότητες, και θαυμάσιες πολυμορφίες; Και γενικά της πολυμορφίας και ως μετασχηματισμός δύναμης του δημόσιου χώρου...
Και γιατί αρπάζουν και υποβιβάζουν τις περαιτέρω παραγωγικές σκέψεις και την πατροπαράδοτη κληρονομιά; Γιατί; Και μάλιστα όταν δεν ευσταθούν το όνομα Πηγών και το όνομα του δημοτικού διαμερίσματος και ο γεωγραφικός προσδιορισμός των Κυργίων, εκεί που βρίσκονται οι Πηγές !!! και πρέπει να εφαρμοστεί το άρθρο 12,4 περί συνενώσεων.

Με την συνέχιση αυτού του τρόπου που ακολουθείται, χλευάζοντας ακόμα την κληρονομιά και τους επισκέπτες, αναζητώντας τις Πηγές, σε ανύπαρκτη ονομασία, και ανύπαρκτο γεωγραφικό προσδιορισμό Δημοτικού Διαμερίσματος και την πραγματική ονομασία των Πηγών.

Ο γεωγραφικός προσδιορισμός είναι αναγκαίος, διότι ενεργείται παραποίηση της αλήθειας, εσφαλμένη διακίνηση ανθρώπων σε ανύπαρκτο τόπο και λόγω του προκλητικού αποπροσανατολισμού, αλλά που με αυτό προωθούμε τη δυσφήμηση του τόπου και την ταλαιπωρία των επισκεπτών και λόγω του αναξιόπιστου προσδιορισμού του ονόματος και του γεωγραφικού και την αρνητική επίδραση του αποπροσανατολισμού των Πηγών !!;

Στις συνεδριάσεις των Τ.Α, δημιουργείται ένα τέτοιο κλίμα συντομίας, που αρκετοί σύμβουλοι εφαρμόζουν το σλόγκαν, «ήλθον, είδον και απήλθον», χωρίς επαρκή την κατατοπιστική ενημέρωση, το διάλογο και αντίλογο και την αυτεπάγγελτη κατατοπιστική έρευνα, αλλά με αυτήν την ελλιπή καθοδήγηση διαπερνά το κουκούλωμα της κάθε υπόθεσης, ορα τη «σιωπή» απέναντι της τριχοτόμησης και όχι μόνο, των Πηγών, του Δ.Δ. – γεωγραφικού προσδιορισμού των Κυργίων και την ονομασία των Πηγών.

Τελευταία εκλεγμένος, «τι τραγικό», μας ανέφερε, ότι οι Πηγές είναι «Τριεθνές» ;;;;!!!

«Οι κομματικοί πολιτικοί μας της Τ.Α. παρουσιάζονται αναποτελεσματικοί, παρόλο που μπορεί να είναι ευφυείς και μορφωμένοι διότι χαρακτηρίζονται από διγλωσσία, αλαζονεία και εξωπραγματική θεώρηση της πραγματικότητας», βλέπε Αλεξανδρόπουλος:

Στην «πολυθρόνα» των ψυχιάτρων η οικονομική και κοινωνική κρίση
Με τα ερωτήματα, όπως, αν το πολιτικό σύστημα έχει καταρρεύσει, αν οι πολιτικοί μας είναι δίγλωσσοι και αλαζόνες, αν κρύβουν την πραγματικότητα και κατασκευάζουν μια δική τους.

«Οι πολιτικοί χρησιμοποιούν τη διγλωσσία για να αποκομίσουν ψήφους». Ακόμα και σε κρίσιμες στιγμές η αλήθεια αποκρύπτεται, λεει ο κ. Ασημακόπουλος και γίνεται επιλεκτική θεώρηση της πραγματικότητας.
«Νοσηρή κατάσταση και χειρότερη ύβρις για έναν πολιτικό είναι να τον χαρακτηρίζει αλαζονεία,
διότι τότε παύει να είναι σεμνός και είναι αντιδημοκρατικός, δεν σέβεται νόμους, παρανομεί
και καταντά επικίνδυνος για το συμφέρον του κόσμου» τόνισε ο κ. Αλεξανδρόπουλος.

Οι ψυχολόγοι προχώρησαν και στην «εξέταση» των πολιτών και η διάγνωσή τους ήταν ότι φέρουν σοβαρές ευθύνες για την κατάσταση. Ο καθηγητής της ψυχιατρικής Γιάννης Παπαδάτος τους επέρριψε ευθύνες γιατί ανέχονται τα «ψέματα των πολιτικών», εκτιμώντας ότι «πρόκειται για κρίση ενός συγκεκριμένου μοντέλου της κοινωνίας, του πελατειακού κράτους και όσων δεν μπορούν να εισπράξουν αυτά που είχαν».

Την ευθύνη των πολιτών επισήμανε και ο κ. Ασημακόπουλος, λέγοντας ότι «αρέσκονται να ακούν ωραία λόγια», κάνοντας παράλληλα λόγο «για αξιακή οπισθοδρόμηση», ενώ ο κ. Μουσσάς μίλησε «για νεποτισμό που αφορά τόσο αυτούς που τον διαπράττουν όσο και αυτούς που τον ανέχονται».

Είναι κρίμα για τους ταλαιπωρημένους, ειρηνικούς και καλοκάγαθους συμπολίτες μας των Κυργίων η άνιση μεταχείριση και γιατί άραγε δεν φθάνει η απαίσια «υπερβολική» περιβαλλοντική καταστροφή της επέμβασης της Καβάλας στις Πηγές, στην μαγευτική και αξιοθαύμαστη λιμνούλα με δένδρα, που πάντα λεγότανε Πηγές Πουνάρπασι της Κοινότητας Κυργίων.

Όπου κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, τότε που επικρατούσε στην Ελλάδα ένα απέραντο Νεκροταφείο της σιωπής και του φόβου, με μια απαράδεκτη, προκλητική, αποικιακή, «εκβιαστική» σύμβαση για 99 χρόνια με τα Κύργια και λόγω της καταστροφής του πανέμορφου περιβάλλοντος των Πηγών – απόσυρσης – προώθησης του πιο «κοινωνικού» προϊόντος του πόσιμου νερού, όπου τώρα η Καβάλα αναπτύσσει τον τουρισμό της, πωλεί το νερό, κερδοσκοπεί και ευημερεί, όπως και οι κερδοφόρες αρδεύσεις και το πόσιμο νερό ύδρευσης για την ευρύτερη περιοχή, ενώ το μεγαλύτερο προσφυγικό, ημιορεινό και ορεινό Κεφαλοχώρι τα Κύργια υποφέρουν από τη διάκριση, την απομόνωση, την αποξένωση, την υποβάθμιση, την παραμέληση και την κρίση.

Το ακατανόητο για τους Κυργιώτες είναι, στην περίπτωση αυτή των Πηγών, ότι όλα τα «χουντικά συμβόλαια» ακυρώθηκαν, παρέμεινε όμως αμετάβλητο το συμβόλαιο Κυργίων-Καβάλας. Και επίσης ο Δήμος Καλαμπακίου το 1970 με τη δικτατορία με δικό του αντλιοστάσιο προμηθεύεται νερό από τις Πηγές μας, όπως και η ευρύτερη περιοχή για ύδρευση και άρδευση και τα Κύργια πίνουν νερό γεώτρησης από σωλήνες αμιάντου.

Κανείς μα κανείς, όμως αντλώντας με ένα αντλιοστάσιο΄, Συνεταιρισμό, Σύλλογο, Ένωση, Σύνδεσμο, κοινή και «ειρηνική» συνύπαρξη το πολύτιμο και κοινωνικό προϊόν, το νερό, δεν αποκτά ιδιοκτησία και δεν έχει δικαίωμα «κατάσχεσης» της ιδιοκτησίας της κληρονομιάς μας, και με κατοχή, κερδοφορία και δικαίωμα αλλαγής και εναλλαγής της κληρονομιάς και της ονομασίας Δ.Δ. – Κοινότητας Κυργίων.

Και για την ιστορία να θυμάστε, ότι 12 χρόνια η διευρυμένη Καποδίστρια καθιερωμένη έδρα του Δήμου Δοξάτου, ήτανε στα Κύργια, (Βαθύσπηλον) έδρα της σπόντας, της υποβάθμισης, απομόνωσης, της άνισης μεταχείρισης και της απάτης, χωρίς να εδρεύουν 12 ολόκληρα χρόνια εκεί, ούτε Δήμαρχος και ούτε προσωπικό έδρας, σύμφωνα με τον Νόμο.

Μια αξεπέραστη, αρνητική εμπειρία και μάλιστα αφαιρώντας από τους κατοίκους κάθε ισότιμη και δημοκρατική άμιλλα, αλληλεγγύη, συν-απόφαση και με το σύστημα“divide et impera“ μια προκλητική, προγραμματισμένη υποβάθμιση, άνιση μεταχείριση, και λόγω απουσίας και έλλειψης προϋποθέσεων καταπολέμησης της υποβάθμισης, υπέστη θύμα του αθέμιτου ανταγωνισμού, διότι η δική μας υποβάθμιση σήμαινε αναβάθμιση κάποιου άλλου, και ενώ κυβερνούσαν 12 χρόνια στην έδρα της απάτης στα Κύργια, το στρατηγείο όμως του Δήμου βρισκότανε εκτός Κυργίων, σε άλλο μέρος, τοιουτοτρόπως έχασαν κάθε αξιοπιστία, εμπιστοσύνη και τώρα σκεπάζεται όλο το χωριό από το βαρύ πέπλο της δυσπιστίας, της απογοήτευσης και του πόνου, και χωρίς τον απαραίτητο ανθρώπινο αλληλο-σεβασμό.

Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που δεν υπάρχει έμπιστος δημοκρατικός μεσάζων για να οδηγήσει τα πέντε έξι προστριβόμενα μέρη σε συμφιλίωση και εφαρμογή του άρθρου 12,4., και απομένει τοιουτοτρόπως μόνο η διαδικασία δικαίωσης στα αρμόδια δικαστήρια.

Αλλά ακόμα πιο προκλητική και η μετέπειτα επέμβαση και περιβαλλοντική καταστροφή εκ μέρους του Δήμου Δοξάτου με κτιριακές εγκαταστάσεις «σκιάχτρων», χωρίς αναφορά του Δ.Δ. Κυργίων και με ονόματα Πηγών που μας εξοργίζουν, είναι ένας αντιπαραγωγικός αμοραλισμός, και ετούτο το ύποπτο φαινόμενο με το «κατοχικό πνεύμα», νοσηρών εγωισμών, που προκλητικά, εκεί, αρνείται και αποσιωπά την αναφορά του γνήσιου Δημοτικού Διαμερίσματος, και του γεωγραφικού προσδιορισμού Δ.Δ.– Κοινότητας Κυργίων, εκεί όπου βρίσκονται και ανήκουν οι Πηγές, αναφορές, όπως ισχύουν σε όλα τα Δ. διαμερίσματα της Ελλάδας και του εξωτερικού, που πρέπει επίσης να κατατεθεί και η χαρτογράφηση της περιοχής και των ορίων των δημοτικών διαμερισμάτων.

Είναι κατά την άποψη των πολιτών μια υπερβολική και «χυδαία», αλλά και «κατοχική» πρόκληση του Δ. Δοξάτου που με την ψυχολογική βία της δύναμης της εξουσίας !!! με περιφρόνηση και έλλειψη σεβασμού, απέναντι των Κυργιωτών, αρνείται και αποσιωπά το όνομα Πηγών και το Δημοτικό .Διαμέρισμα Κυργίων.- και του γεωγραφικού προσδιορισμού, ένα φαινόμενο που δεν συναντάμε σε άλλα Δ.Δ. και σε άλλους Δήμους, αλλά τι τραγικό για τον τόπο μας, ακόμα όμως συνεχίσουν να προωθούν και να ανέχονται μια άνιση μεταχείριση οι δημοκρατικά εκλεγμένοι των τοπικών και δημοτικών διαμερισμάτων;

Μην ξεχνάμε, ότι οι επόμενες γενιές των Κυργιωτών και των άλλων διαμερισμάτων θα μας καταδικάζουν για την μαλθακότητα, θα μας κατακρίνουν για αμοραλισμό, για την έλλειψη διορατικότητας, και θα μας ειρωνεύονται για την παθητική „Laissez faire συμπεριφορά για τη σημερινή στάση μας, και ότι για τα παθήματά μας, θα χαρακτηριζόμαστε πάντα και από όλους, ότι είμαστε άξιοι της τύχης μας.

Ετούτη η «κατοχική» διαπίστωση για τους ύποπτους «προβοκάτορες» είναι ένα καταδικαστέο, απαίσιο προκλητικό «αυταρχικό» φαινόμενο αυθάδειας και περιφρόνησης, που δεν συναντά κανείς ούτε σε άλλους Δήμους της Ελλάδας, αλλά ούτε και του εξωτερικού.

Έτσι αφού εισήλθαν στις εσωτερικές υποθέσεις του Δ.Δ. – Κοινότητας Κυργίων « ύποπτοι εισβολείς;» και αντί του παλιού ονόματος Πηγών Πουνάρπασι, Δ.Δ. Κυργίων, και του γεωγραφικού προσδιορισμού Κυργίων, εντός του Αγροκτήματος Κυργίων, ίσως για να πάρουν επιχορηγήσεις ξανα- βαπτίζουν τις Πηγές και την απέραντη περιοχή του Δ.Δ. Κυργίων και αναφέρουν 3-5 ονόματα στις ίδιες πηγές, τρία ονόματα για επιχορηγήσεις:
1. Πηγές Κεφαλαρίου,
2..Πηγές Κυργίων,
3. Πηγές Βοϊράνης Δοξάτου (βουλγαρικής προέλευσης;)
και αυτό θα πει τριχοτόμησαν και όχι μόνο,
αυθαίρετα το Δ.Δ. – Γεωγραφικό
προσδιορισμό – Δ.Δ. - Κοινότητα Κυργίων, όπως
ιστορικά και τραγικά τριχοτομήθηκε και
η Πατρίδα μας.

Και όχι μόνο αυτά:

Και στη συνέχεια και πάλι αντί Πηγές Πουνάρπασι, του Δ.Δ. Κυργίων, τώρα αναφέρουν για τις ίδιες πηγές 5 ονόματα, στο ίδιο περιβαλλοντικό πάρκο και στο ίδιο γεωγραφικό προσδιορισμό των Κυργίων και μέσα στο Αγρόκτημα Κυργίων, τώρα πάλι σε:

1. Πηγές Κεφαλαρίου,
2. Πηγές Βοϊράνης, Δοξάτου, (βουλγαρικής προέλευσης;)
3. Πηγές Κυργίων,
4. Πηγές Μεγάλου Αλεξάνδρου Δοξάτου και
5. Πηγές Πάρκου Δοξάτου.

Προσοχή γιατί επίσημα χρησιμοποιούν και φαίνονται μόνο τρία ονόματα Πηγών:

1. Πηγές Κεφαλαρίου
2. Πηγές Βοϊράνης Δοξάτου (βουλγαρικής προέλευσης;)
3. Πηγές Μεγάλου Αλεξάνδρου Δοξάτου

Συνολικά από τρία ως πέντε αντιμαχόμενα ονόματα της προσπάθειας της ψυχολογικής «εκβίασης» και «κατοχής»; Που εξοργίζει και ξεσηκώνει τους ανθρώπους των Κυργίων και πουθενά στο πάρκο, σε κτίρια, δρόμους και προσβάσεις δεν υπάρχει το όνομα Πηγές Κυργίων ή Δημοτικό Διαμέρισμα Κυργίων, εκεί όπου βρίσκονται οι Πηγές.

Είναι κατά την άποψη των κατοίκων, μια απερίγραπτη, ανεπίτρεπτη πρόκληση, μηχανορραφία και στενοκεφαλιά, που υποπτεύονται, βασίζεται πάνω στο «ψεύδος», την παραποίηση και πάνω στην απάτη, και φαίνεται ευδιάκριτα η ελλιπή ενημέρωση, η «αντιδημοκρατική» στάση, ύποπτη ανοχή και «σιωπή» των εκλεγμένων συμβούλων, ένας ακρωτηριασμός, ακινησία και «βουβαμάρα» έστω ορισμένων και των λοιπών παθητικών πολιτών και με αυτό έρχεται και διαιωνίζεται η αναξιοπιστία μας, ο εξευτελισμός μας, και η αποξένωση μεταξύ μας, χωρίς ευαισθησία, χωρίς ευθύνη, αλληλοσεβασμό απέναντι στις ταλαιπωρημένες τοπικές μας κοινωνίες και στα επιμέρους δημοτικά μας διαμερίσματα και τους αξιαγάπητους ειρηνικούς συμπολίτες μας, μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν καιροσκοπικά αίτια, τιθέμενοι και εντεταγμένοι στο σύστημα διαίρει και βασίλευε με την συνεχή εναλλαγή στα προνόμια...

Μήπως όμως επαληθεύεται η υποψία, ότι αντί της συναίνεσης, συν-απόφασης, διαλόγου, αλληλοσεβασμού και πρόληψης και για τις επείγουσες κοινές λύσεις των προβλημάτων είμαστε μια κοινωνία της αντιλογίας, της τιμωρίας και της εκδίκησης;

Είναι κρίμα για τις τοπικές μας κοινωνίες, που εκλεγμένοι και «παθητικοί» και ειρηνικοί πολίτες δεν φάνηκαν άξιοι πρόδρομοι των περιστάσεων αναγνώρισης της ευαισθησίας των ανθρώπων και προσπάθεια της βελτίωσης της αλληλέγγυας συμμετοχής, κατανόησης των ενδιάμεσων ανθρώπινων σχέσεων, ενώ παραβλέπουμε καταστάσεις, παραβιάζουμε με την ανοχή μας θεσμούς και παραποιούμε τις αλήθειες, ισοτιμίες, διατάξεις και τα αισθήματα του ανθρωπισμού και της ευθύνης, ενώ απαιτείται η αλήθεια, η ενεργητικότερη δράση όλων μας, αντί των αυταρχικών αποφάσεων που εξοργίζουν κατοίκους Δημοτικών Διαμερισμάτων.

Είναι κρίμα η υποψία, ότι έχουμε διχασμένες προσωπικότητες και ότι πάσχουμε από ..........., κυρίως όμως από αδυναμία προσαρμογής στο περιβάλλον, από διάσπαση της προσωπικότητάς μας και της διαταραχής της λογικής σκέψης για χάρη της πελατειακής συμπεριφοράς και του καιροσκοπισμού και επίσης της βραδυπορίας, προωθώντας τον πνευματικό μαρασμό με το συνεχές φρενάρισμα και λόγω της έλλειψης αυτοκριτικής...;

Γιατί, όπως αναφέρει ο Λα Ροσφουκώ: « Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα».

Σ υ μ π ε ρ α σ μ α τ ι κ ό ς Ε π ί λ ο γ ο ς

Αν και έχουμε κάποια περιθώρια ελευθερίας, λόγου και δράσης ανθρώπων, που συχνά η ελευθερία πυροβολείται από ανθρώπους με ιδιοτελείς στόχους, και αυτή η ελευθερία είναι βέβαια και η ευθύνη μας για την πραγματοποίηση των επιδιώξεων απέναντι στα βασικά άρθρα του δημοκρατικού συντάγματος, αλλά και επειδή ελευθερία σημαίνει ευθύνη, παρά πολλοί συνάνθρωποί μας φοβούνται την ελευθερία τους και παραιτούνται απ΄ αυτήν καταφεύγοντας στην μακαριότητα της ανευθυνότητας...

Πολίτης όμως ελεύθερος είναι όποιος τολμά να ερευνά, να ανακαλύπτει και να στηλιτεύει τους υπεύθυνους που ευθύνονται για τη διαφθορά και τις ατασθαλίες τους, συγκάλυψης, ή κάλυψης, πελατειακή νοοτροπία και νεποτισμό, και για μια τέτοια παραγωγική πνευματική, οικονομική και κοινωνική επένδυση δεν θα γίνει καμιά υπέρβαση...

Άλλωστε μια κριτική συνεισφορά είναι σαν μια καλή ιατρική διάγνωση..., αρκεί μετέπειτα να δοθούν τα κατάλληλα φάρμακα.

Χρόνια τώρα γνωρίζουμε, από τις επικρίσεις των επιστημόνων και των πολιτών, ότι η γραφειοκρατία της ελληνικής κρατικής μηχανής και της ανεύθυνης πολιτικής αλαζονείας μερικών, είναι ένα περίεργο σύστημα που ταυτίζει την έννοια της διοίκησης με αυτούς που την ασκούν. Συχνά παρατηρούμε το φαινόμενο, ότι αν θέλουν σας εξυπηρετούν.

Αν δεν θέλουν υπάρχουν χίλιοι τρόποι να σας ταλαιπωρούν, να σας εκδικηθούν και να σας τιμωρήσουν. Ένα περίεργο φαινόμενο νοοτροπίας που παρουσιάζεται σχεδόν υπερβολικά μόνο στην Πατρίδα μας.
Απ΄ άκρη σε άκρη της επικράτειας είχε και έχει ακόμα κανείς την εντύπωση, ότι στις ενδιάμεσες ανθρώπινες σχέσεις κυριαρχεί το «χυδαίο» πνεύμα αντιλογίας...
Επίσης γνωρίζουμε και στην περίπτωση των ελεγκτών, η αντίσταση των «μανδαρίνων», όπως αναφέρει το ΒΗΜΑ, 21.1.96, βρίσκει συνένοχη την πολιτική εξουσία που δεν επιθυμεί να ελέγχεται ο τομέας ευθύνης της, έτσι που οι γραφειοκράτες κατά κανόνα να νικούν τους ελεγκτές.

Δεν είναι μόνο η διάγνωση και αναφορά των προβλημάτων που αργότερα δεν ακολούθησε τίποτε παραγωγικότερο από πριν, τουναντίον οι προτάσεις και τα οράματα των καλοκάγαθων κατοίκων στις Τ.Α. προδόθηκαν και ποδοπατήθηκαν.

Εκείνη η γραφικότητα και απλότητα των ανθρώπων και του χωριού μας, της αμφιθεατρικής περιοχής μας και των Πηγών Πουνάρπασι , του δικού μας Δ.Δ. και η σχετική περιοχή μετατράπηκαν πολλές φορές σε πεδίο αυθαίρετης αντιμαχόμενης «αρπαγής», του αναπτυσσόμενου μίσους, του αθέμιτου ανταγωνισμού, του νοσηρού εγωισμού και της αδιαλλαξίας και τοιουτοτρόπως να φέρουν σήμερα οι Πηγές και η περιοχή με άρνηση αναφοράς του Δ.Δ και μέσα στο Δ.Δ.- Κοινότητα και μέσα στο Αγρόκτημα Κυργίων, πέντε διαφορετικά, «εκβιαστικά»,»κατοχικά», «κλοπιμαία;» ονόματα !!

Τι απαίσια όμως νοοτροπία, και προκλητική συμπεριφορά απέναντι στους αξιαγάπητους, ειρηνικούς και φιλήσυχους μικτούς προσφυγικούς κατοίκους της τοπικής μας κοινωνίας !!

Που ναι και καλά οι ύποπτοι «εισβολείς» μετέτρεψαν περαιτέρω την περιοχή και σε αυθαίρετα, προκλητικά, αντιαισθητικά και αντι-περιβαλλοντικά σκιάχτρα, με μια «κατοχική» νοοτροπία, με άρνηση και χωρίς την αναφορά του Δ.Δ.- Κοινότητας Κυργίων και του γεωγραφικού προσδιορισμού.

H Laissez- Faire, αχαλίνωτη συμπεριφορά μας, φέρνει τους αρνητικούς καρπούς της Παιδείας, αυτής της αγωγής και διαπαιδαγώγησης, που αποθηκεύσαμε κατά τα νεανικά μας χρόνια.

Είθε οι προϊστάμενοι των Δήμων και οι ανώτερες βαθμίδες της Περιφέρειας της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, που καλούνται κατεπειγόντως, να αντιληφθούν εγκαίρως την απαράδεκτη συμπεριφορά των περιβαλλοντικών «εισβολέων», και πρέπει δράσουν έτσι ώστε σύμφωνα με το άρθρο 12 περί συνενώσεων, όπου εμείς αποφασίζουμε για εμάς, που ίσχυε και ισχύει για την Ελλάδα, οι Κυργιώτες να αναζητήσουν το όνομα που τους αρμόζει και επίσης και η απανταχού η αναφορά του Δ.Δ. – Κοινότητας Κυργίων.

Ελπίζουμε να επιδιώξουν με ένα συγκεκριμένο διάλογο, αντίλογο και με δημοκρατική αλληλεπίδραση, να λάβουν τις ευθύνες και την ανάληψη των συνεπειών τους και τη διόρθωση των λαθών περί Πηγών, την απώθηση των ονομάτων των ύποπτων «εισβολέων» και παραίτηση από ένα παρόμοιο μοντέλο ύποπτης «ομογενοποίησης», έστω και με κατευθυντήριες γραμμές προσανατολισμού ή άλλων αξιόπιστων εναλλακτικών λύσεων, και κυρίως της προώθησης της αναγκαίας ειρηνικής συμβίωσης, της ισότιμης και ισόνομης πολιτικής του αλληλοσεβασμού και αλληλεγγύης μεταξύ των δημοτικών μας διαμερισμάτων.

Προς τούτο και του Δ.Δ. και της ονομασίας και του γεωγραφικού προσδιορισμού των Πηγών, έχει σταλεί στην Περιφέρεια και το Υπουργείο Εσωτερικών έκκληση περίπου με 250 υπογραφές ενεργών πολιτών την 04.08. 2011 - Συστημένη Επιστολή, αλλά και επίσης την 20.10.2012, όπου και ενημερωθήκαμε περαιτέρω από την Αθήνα, ότι λόγω της δέσμευσης, της υποχρέωσης και της ευθύνης μας απέναντι στους υπογράφοντες, αναφέρουμε, ότι αν δεν εκπληρωθεί κατεπειγόντως η δίκαια έκκληση των πολιτών, μπορούμε και έχουμε τη δυνατότητα σύντομα να απευθυνθούμε για τη δικαίωση στα αρμόδια Δικαστήρια, όπου σχετικά ενημερώθηκε και η Περιφέρεια και το Υπουργείο Εσωτερικών και με επιμέρους προτάσεις εναλλακτικών λύσεων.

Είθε να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε και τις αρνητικές εμπειρίες παραγωγικά για το καλό, την ευημερία και την ειρηνική συμβίωση των πολιτών του τόπου μας και της περιοχής και είθε να βρεθεί ένας άξιος μεσολαβητής, που θα οδηγήσει τα προστριβόμενα μέρη σε συμβιβασμό, σύμφωνα με τον Νόμο και με παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, διότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις:

1.Αναφορά ονόματος Πηγών ή επιλογή Νέου ονόματος Πηγών, σύμφωνα με το άρθρο 12,4 και αναφορά του Δημοτικού Διαμερίσματος είναι υπόθεση των Κυργιωτών.

2. Μας προκαλούν με τη διαιώνιση της αρνητικής συμπεριφοράς περί ισοτιμίας που ισχύει σε όλη την Ελλάδα και μας προκαλούν και μας τραυματίζουν και τελικά και ενδεχομένως μας σπρώχνουν για να απαιτηθεί το διαζύγιο και η απόσχιση του Δ.Δ.- Κοινότητας Κυργίων και της περιοχής των Πηγών και της κληρονομιάς μας από το διευρυμένο Δήμο- μια και οι δικές μας αιτιολογήσεις και επιχειρηματολογίες είναι ακόμα περισσότερο ισχυρότερες και πειστικότερες για την ανεξαρτητοποίηση απ΄ ότι γνωρίζουμε με το παράδειγμα του ΦΙΛΕΤΤΙΝΟΥ της Ιταλίας.

3. Αξιώνεται η κατεπείγουσα διευθέτηση της ρύπανσης και του « αυτόνομου» βιολογικού καθαρισμού στην « Μακριά Γκιόλα» για να μην μας έλθει η κατάρα η τιμωρία και η προβληματική του Ωρωπού ποταμού.

4. Δημιουργία νέας αρτηρίας απεγκλωβισμού, συντόμευσης και αποσυμφόρησης.

5. Αξιώνεται νέα «αυτόνομη» γεώτρηση ύδρευσης και άρδευσης, άνωθεν της Αγάπης Κυργίων.
Την απάντηση μπορεί να μας τη δώσει η διαδικασία αποφάσεων της περιφέρειας, μια και δεν υπάρχει ακόμα στην πατρίδα μας η διαδικασία καθαίρεσης τοπικών αρχόντων διαμέσου ψηφοφορίας των πολιτών ή και αλλά πρέπει να διευκρινιστεί από τα αρμόδια δικαστήρια και γι΄ αυτό πρέπει να λάβουν έγκαιρα θέση η Περιφέρεια και τα αρμόδια Υπουργεία.

« Όποιος έχει κλείσει τα αυτιά του για την αλήθεια, έτσι ούτως ώστε να μην επιθυμεί να ακούσει επίσης και από τους φίλους του τα αληθινά, γι΄ αυτού τη σωτηρία πρέπει κανείς να παραιτηθεί από την ελπίδα» Cicero

Ευπρόσδεκτος σε κάθε Αντίλογο

Κωνσταντίνος Σ. Ναλμπάντης

E-mail: konstantin.nalbantis@t-online.de

Πηγή: www.kn-megalexandros.gr, Για τις Πηγές και την Παιδεία, και, επίσης για περαιτέρω κυκλική ενημέρωσή σας, διαβάστε τη σειρά: Παιδεία ο μόνος δρόμος για την Ευρώπη και επίσης σχετικά για τις Πηγές στην ιστοσελίδα:- www.dramina.gr, αρθρογράφος –Κ. Ναλμπάντης
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση και η διάδοση με κάθε τρόπο με την προϋπόθεση να αναφέρεται συγγραφέας και Πηγή.


Το άρθρο αποστέλλεται σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο