Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

Νο. 287: Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΕ - ΑΞΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗΣ ΨΗΦΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ !!! Αναδημσοσίευση 2016

Aρθρα: www.kn-megalexandros.gr
Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΜΑΣ -βραβευμένο άρθρο-

1. Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΜΑΣ
( με το Α΄ Βραβείο, επιλεγμένο Άρθρο)

2. ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ΨΗΦΟΣ - ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ πότε; ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ;

Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΜΑΣ
Η απευθείας Δημοκρατία, τα πολιτικά κόμματα και ο απόδημος Ελληνισμός

«Βραβευμένο άρθρο»

«Αποδημούντα, επί τοις όροις ανεπιστρεπτείν» Πυθαγόρας

Κωνσταντίνου Σ. Ναλμπάντη, Κολωνία
www.kn-megalexandros.gr, konstantin.nalbantis@t-online.de,

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΙΜΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΟΔΗΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΚΕΛΑΙΝΩ» ΣΤΟΝ ΕΤΗΣΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΑΧ Ξενιτιά» - « ο Ελληνισμός στις χώρες των Ευρωπαίων Εταίρων μας« Αθήνα 23 Νοεμβρίου 2008: ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ -

Εισαγωγή και προβληματισμός:

Έχουν περάσει πάνω από τρεις δεκαετίες από τότε που έπεσε η εφτάχρονη δικτατορία στην Πατρίδα μας και από τότε είναι η Δημοκρατία μας σχεδόν οργανωμένη μόνο καθαρά αντιπροσωπευτικά. Από μία μονοπωλιακή κομματική αντιπροσώπευση του 1%-2 ½ % του ελληνικού πληθυσμού.

Δυστυχώς ακόμα δεν έχει προβλεφθεί καμιά ικανή αναγεννητική και πολιτιστική προσπάθεια συμμετοχής, συν-απόφασης, συν-ευθύνης και αυτό-εξέλιξης, σύμφωνα με τις εξελίξεις της κοινωνίας μας, ενώ πάλι για τους συμπολίτες μας του εξωτερικού, αυτό το γνήσιο κομμάτι του Ελληνισμού που χρησιμοποιείται σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής ζωής ως εφεδρικός στρατός ( που ως γνώστης της πολιτισμικής, πολιτιστικής νοοτροπίας των ευρωπαίων εταίρων μας, παραμελείται από την Πατρίδα, αλλά βγαίνει στους δρόμους για τα πολλαπλά εθνικά μας θέματα, όπως το Σκοπιανό, το Κυπριακό, το Αιγαίο και τόσα άλλα ακόμα) και πολλές φορές παραπονείται, ότι είναι δύσκολο να βρει το δίκιο του στο ακόμα παράξενο πνεύμα αντιλογίας των συμπατριωτών μας.

Εδώ και πολλά χρόνια αφαιρούμε ακόμα και το ανθρώπινο δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι δια επιστολικής ψηφοφορίας !!

Όπως αυτό ισχύει στις περισσότερες χώρες των ευρωπαίων εταίρων μας. Καθώς επίσης και το βασικότερο την αντιπροσώπευσή του στη Βουλή των Ελλήνων, όπως έχουμε την υποχρέωση απέναντι στους Ευρωπαίους εταίρους μας και σύμφωνα με τη συνθήκη του Μάαστριχ (όρα το πορτογαλικό σύστημα) και σύμφωνα με τις εξελίξεις της κοινωνίας, ενώ όλα γύρω μας αλλάζουν, εμείς δεν μπορούμε να λέμε όχι στην ανανέωση της συμμετοχής και της συν-απόφασης !!

Θα ήτανε μάλιστα μια πρωτοποριακή παραγωγική εξέλιξη ένα μέρος των Ευρωβουλευτών να επιλεγότανε από πολιτικοποιημένες, πολιτισμικές, πολιτιστικές προσωπικότητες Συνελλήνων από χώρες των Ευρωπαίων εταίρων μας.

Ενώ αυτή η στασιμότητα λήψης αποφάσεων συμμετοχής καθυστερεί τριάντα ολόκληρα χρόνια ακόμα στους επιμέρους Συλλόγους, που φέρουν το όνομα «Ελληνικές Κοινότητες» του εξωτερικού συμμετέχουν, επιλέγονται και δραστηριοποιούνται μόνο πρόσωπα που διέπονται από κομματική αυτοπροβολή σε βάρος της εξέλιξης του υπόλοιπου 95%-98% Ελληνισμού.

Μόνον αν κατορθώσει η Βουλή των Ελλήνων, που αποφασίζει για εμάς, χωρίς εμάς, να περάσει τις πολιτιστικές αξίες, που προωθεί ο προσανατολισμός σε έναν πολιτισμό του ατόμου, που αποτελείται από την ίδια γλώσσα, ήθη, έθιμα και παράδοση, που καθορίζει το όραμα του Ελληνισμού απανταχού της γης στην καθημερινή μας ζωή, τότε μόνο μπορεί να διαπεράσει έναν πρωτοπόρο εκλογικό Νόμο που συμπεριλαμβάνει και τους απόδημους Συνέλληνες με επιστολική ψήφο και συγχρόνως την αντιπροσώπευσή τους στην Βουλή των Ελλήνων σε μια ενιαία υπερκομματική λίστα των δραστήριων πολιτικοποιημένων, πολιτισμικών Ελλήνων του εξωτερικού με το δεύτερο ή τρίτο σταυρό προτίμησης και όχι πλέον εξαγορά συνειδήσεων με ναυλωμένα μαύρα, πράσινα, κόκκινα κλπ. αεροπλάνα για τις εκλογές στην Ελλάδα.

Κάθε άλλη απόφαση της Βουλής φανερώνει την εντόπια φοβία από τον απόδημο Ελληνισμό, φοβούμενοι ακόμα και την επιστροφή εκατομμυρίων Ελλήνων στη γενέτειρά τους και το χάσιμο των προτερημάτων τους. Εδώ φαίνεται ευδιάκριτα ότι εμπιστεύονται περισσότερο το ανώνυμο, αραβικό και ξένο κεφάλαιο και τις πολυεθνικές, απ΄ ότι τον Έλληνα του εξωτερικού.

Μην ξεχνάμε ότι αντί οργανωμένων πρωτοπόρων, παραγωγικών επενδύσεων στη χώρα μας, προωθήσαμε με την υποστήριξη των μεταναστών μας τις αντιπαραγωγικές, τραγικές τσιμεντοπόλεις.

Από την άλλη μεριά διερωτάται κανείς και για τις πολλαπλές αντιθέσεις, γιατί χρειαζόμαστε στο εξωτερικό τα αναχρονιστικά «αμιγή εθνικά», περιχαρακωμένα σχολεία, χωρίς διεθνή άμυλα, τους ακατάλληλους δασκάλους μέσα στις ξένες κοινωνίες και τα αναχρονιστικά αναλυτικά προγράμματα.
Και μάλιστα όταν οι απόφοιτοι Λυκείων δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού και αν το επιθυμούν να σπουδάσουν στην Ελλάδα έχουν τεράστια προβλήματα λόγω μάθησης σε αναχρονιστικό μοντέλο
Ακόμα και αν σπουδάσουν στο εξωτερικό έχουν στην Ελλάδα μακροπρόθεσμα προβλήματα αναγνώρισης του πτυχίου τους.

Ενώ εμείς ξεχνάμε ότι χρειαζόμαστε τεχνοκράτες σε όλους τους τομείς της κοινωνικής μας ζωής, που αρνηθήκαμε και καταστρέψαμε τα Ελληνόπουλα από τη Γερμανική Εκπαίδευση και την τεχνική και επαγγελματική τους εκπαίδευση, κατάρτιση και μετεκπαίδευση.

Σήμερα υποπτευόμαστε, ότι πάνω από πέντε δεκαετίες μετανάστευσης νιώθουμε ότι η μητέρα Ελλάδα δεν μπορεί να κοιτάξει κατάματα τον Ελληνισμό της Γερμανίας και από την άλλη μεριά με τους «διορισμένους» μικροπολιτικούς κομματικούς καιροσκοπισμούς, μας έχει διαλύσει τα πάντα... Και ας θυμόμαστε όμως πάντα το ρητό του Πυθαγόρα» Αποδημούντα, επί τοις όροις ανεπιστρεπτείν».

Κάτω όμως από αυτό το απαρχαιωμένο μοντέλο τη μη συμμετοχής της πλατειάς μάζας, ενδιάμεσα των εκλογών, της μη ανάπτυξης των νεώτερων γενιών, τη μη μεταρρύθμισης των ξεπερασμένων καταστατικών στο εξωτερικό, της μη εισαγωγής του σταυρού προτίμησης στους συλλόγους του εξωτερικού και μη υποχώρησης των μονοπωλιακών κομματικών και μόνιμων βασιλίσκων, μπορεί να επέλθει άθελά μας μεγαλύτερη καταστροφή. Αν φανταστεί κανείς, ότι πάνω από το 95% του Ελληνισμού έχει συσπειρωθεί έξω από «κομματικές» κοινοτικές οργανώσεις.

Τι αναζητούν λοιπόν οι πολίτες;

Ποια είναι τα καυτά θέματα των Ελλήνων και των συμπολιτών μας Ελλήνων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
Ποια θέματα κινούν, για ποια θέματα ερεθίζονται και αρχίζουν να δραστηριοποιούνται οι πολίτες;
Ποιον υπηρετεί και εξυπηρετεί η απευθείας Δημοκρατία;
Πόσες δυνατότητες επιτυχίας έχει το δημοψήφισμα, η μεταρρύθμιση και η λαϊκή επιθυμία;
Ποιες συνέπειες μπορούμε να λάβουμε υπόψη από την συζήτηση στη Βουλή, στις τοπικές Αυτοδιοικήσεις και από τις συζητήσεις στις μεταναστευτικές μας οργανώσεις κοινής Ωφελείας;
Ποιες δραστηριότητες μπορούν να φέρουν την πρόοδο, τη διεθνή άμυλα, τη χαρά, ικανοποίηση και αλληλοσεβασμό ;

Η απευθείας Δημοκρατία στο τρίστρατο.

Εδώ χρειαζόμαστε της φημισμένες ιδέες του Ισοκράτους περί Πανελληνισμού, δηλαδή ο συνδεδεμένος δεσμός και η αποστροφή από τις εγωιστικές, προσωπικές, αυτό-δημιουργούμενες καταστροφικές ενέργειες εκείνων τον ορισμένων ελληνικών «κομματικών βασιλίσκων» και «φίλων-κλικών», που είναι μειονότητα των 5% και δρουν όμως εναντίον αλλήλων και να προσανατολισθούμε για την συν-ευθύνη, αυτοδιάθεση και βοήθεια για αυτοβοήθεια και αυτό-εξέλιξη του Ελληνισμού στις χώρες των Ευρωπαίων εταίρων μας.

Είναι πολύ περισσότερο αξιόλογο και καλύτερο να ασχοληθούμε με την καταπολέμηση του κοινωνικού και πνευματικού μαρασμού των συμπολιτών μας, απ΄ ότι να αντιμαχόμαστε και να φιλονικούμε ο ένας με τον άλλον για την αυταρχική νοοτροπία μας «βασιλικής ηγεμονίας», που χαρακτηρίζεται από προμελετημένες διασυνδέσεις νικών και τη ανεπίτρεπτη νοοτροπία εκδίκησης.

Η παραπάνω εργασία, που βραβεύτηκε με το Α΄ Βραβείο Πεζογραφίας Αποδήμων, κατατέθηκε στην Κριτική Επιτροπή του Ετήσιου Διαγωνισμού του Λογοτεχνικού περιοδικού
«ΚΕΛΑΙΝΩ» με θέμα: ΑΧ! ΞΕΝΙΤΙΑ – «Ο Ελληνισμός στις χώρες των Ευρωπαίων Εταίρων μας»Αθήνα 23. Νοεμβρίου 2008-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Ο Κωνσταντίνος Σ. Ναλμπάντης, Κολωνία, γεννήθηκε στα Κύργια Δράμας –Αρχαία Κρίφλα,
Σπούδασε στη Γερμανία και αρθρογραφεί σε ελληνόφωνα ΜΜΕ απανταχού του Ελληνισμού.

Πηγή: www.kn-megalexandros.gr,
konstantin.nalbantis@t-online.de,
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση με τον όρο να αναφέρεται όνομα, πηγή και LINK.

----------------------------------------------------
Aρθρα : WWW.KN-MEGALEXANDROS.GR
ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ΨΗΦΟΣ -ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πότε; - ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ; επίκαιρο
εκλογές - ψήφος - απόδημοι - επιστολική ψήφοs

Επιστολική ψήφος και ο δεκάλογος κριτικής ανάλυσης
Wieder nicht Briefwahl für Auslandgriechen ?

Κωνσταντίνου Σ. Ναλμπάντη, Κολωνία
Konstantin S. Nalbantis

----------- Αναδημοσίευση 2015 και 2016

Κατ΄ αρχάς είχαμε συγχαρεί τη Βουλή των Ελλήνων που κάποτε ασχολήθηκε με την συζήτηση για την επιστολική ψήφο και ήθελε να λάβει απόφαση για εμάς μπροστά από εμάς και χωρίς εμάς, και να εφαρμόσει,«τι κρίμα», την Νομοθεσία μετά από τέσσερις τετραετίες κατάρρευσης της δικτατορίας.

Ένα πρωτοφανές βραδυφλεγές "αδικαιολόγητο" φαινόμενο στις ευρωπαϊκές χώρες.

Eνα γνήσιο κομμάτι του απόδημου Ελληνισμού ίσως πολλών εκατομμυρίων παραμένει χωρίς πολιτικά δικαιώματα, ενώ όλα τα πολιτικά κόμματα μας άφησαν τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες με το ψεύδος της εισαγωγής της επιστολικής ψήφου, αλλά με την συνέχιση της άνισης μεταχείρισης σε σύγκριση με τους άλλους πολίτες της ΕΕ !

Προλεγόμενα:

Σε ετούτες τις κρίσιμες στιγμές για τη χώρα μας, που απαιτούνται: Αλληλεγγύη, διορατικότητα, συνεργασία, συναίνεση, αλληλοβοήθεια και εθελοντισμός και βοήθεια για αυτοβοήθεια , παραμένει ένα γνήσιο κομμάτι του απόδημου Ελληνισμού, χωρίς δικαιώματα, ενώ όλα τα πολιτικά κόμματα μας άφησαν και σε αυτήν την περίπτωση τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες με το ψεύδος της εισαγωγής της επιστολικής ψήφου, με άνιση μεταχείριση με τους άλλους πολίτες της ΕΕ !

Παρατήρηση:

Κατ΄ αρχάς είχαμε χαρεί και συγχαρεί τη Βουλή των Ελλήνων που είχε αρχίσει με την συζήτηση για την εισαγωγή της επιστολικής ψήφου, γιατί μέχρι τώρα λάβαινε απόφαση για εμάς μπροστά από εμάς και χωρίς εμάς, και για να εφαρμόσει, με καθυστέρηση «τι κρίμα», την Νομοθεσία μετά από τέσσερις τετραετίες κατάρρευσης της δικτατορίας. Όλα όμως τα κόμματα πνίγονται στο ύποπτο ψεύδος;

Περίπου σαράντα ολόκληρα χρόνια.
Και στην προκειμένη περίπτωση, που πρέπει κάθε ψηφοφόρος να πάει να ψηφίσει, γιατί κάθε ψήφος είναι τόσο σημαντική, τόσο σπουδαία, τόσο ζωτικής σημασίας, ώστε να μην έρθουν στη Βουλή κόμματα που δεν μπορούν, που δεν έχουν τη διορατικότητα, που δεν θέλουμε και δεν εμπιστευόμαστε να μας κυβερνήσουν.

Ένα πρωτοφανές βραδυφλεγές «αδικαιολόγητο» φαινόμενο στις ευρωπαϊκές χώρες.

1.Για να είναι όμως αποδεκτή με ευνοϊκά αποτελέσματα η επιστολική ψήφος, για την προώθηση του απανταχού Ελληνισμού, στο τόπο που γεννήθηκε η Δημοκρατία, που όλο και περισσότερο αναφέρουμε στις εκκλήσεις μας, στις απαιτήσεις μας, για να μπορέσουμε να διαπεράσουμε τα δικαιώματά μας διεθνώς, θα πρέπει και σε εμάς να είναι και να ισχύσει η επιστολική ψήφος ισότιμη, ισόνομη, όπως στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, χωρίς καθυστερήσεις και περιορισμούς. Τι κάναμε όμως σαράντα ολόκληρα χρόνια για την εισαγωγή της;

2. Δεν έχουν κανένα νόημα οι επιμέρους περιορισμοί να διαμένει κάποιος πάνω από δέκα χρόνια στο εξωτερικό και να είναι γραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους του χωριού του, που πραγματικά από εκεί έχει ξεριζωθεί, εδώ και χρόνια.
Από την άλλη μεριά χιλιάδες φιλόπατρις ομογενείς επένδυσαν στα απομακρυσμένα, εγκλωβισμένα και υποβαθμισμένα χωριά τους στην πατροπαράδοτη επιθυμία του Έλληνα για ένα σπιτάκι για να έλθει στο τέλος να πεθάνει στην πατρώα γη.

3. Η επιστολική ψήφος έπρεπε ι να είχε εφαρμοστεί αμέσως, όπως η επιστολική ψήφος των αποδήμων Κροατών και των άλλων πολιτών των ευρωπαίων εταίρων μας.

4. Το λιγότερο θα έπρεπε οι απόδημοι να επιλέγουν τους δικούς τους αντιπροσώπους από το εξωτερικό στη Βουλή των Ελλήνων, όπως οι απόδημοι Πορτογάλοι, 4 αντιπροσώπους, αλλά για εμάς πρέπει να ισχύσει ακόμα περισσότερο να συμπεριληφθούν δραστήριες, υπερκομματικές προσωπικότητες Συν-Ελλήνων μας για να διαπεράσουμε εξειδικευμένες αποφάσεις και να εργαστούμε συλλογικά για το ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.

5. Οι απόδημοι υποψήφιοι τουλάχιστον του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τουλάχιστον αν όχι της Βουλής, πρέπει να προέρχονται από απόδημους, να αναφέρονται σε μια ενιαία υπερκομματική λίστα δραστήριων και ενεργών προσωπικοτήτων και να επιλέγονται με σταυρό προτίμησης πρώτου ή δεύτερου σταυρού προτίμησης.

6. Η επιστολική ψήφος αν εφαρμοστεί έτσι, που συζητιότανε και ακόμα δεν εφαρμόστηκε, είναι δώρο άδωρον, χωρίς τη δική μας συμμετοχή και συν-απόφαση στο Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Η ελλιπής διάγνωση, ο συνδετικός κρίκος, ότι ανήκουνε μαζί, η αλληλεγγύη, η ετοιμότητα, ο εθελοντισμός και αλληλοβοήθεια μεταξύ της Πατρίδας σε ώρες κρίσης με τα εκατομμύρια ομογενών, μας γεννά ένα σωρό ερωτήματα, τόσο στους Συν-Ελληνες απανταχού της γης, όσο και στους ξένους πολίτες και ανταποκριτές.

Εδώ και χρόνια φαίνεται να έχει διαπεράσει η εσφαλμένη αντίληψη ότι στην εσωτερική και εξωτερική μετανάστευση οι άνθρωποι του κομματικού εγωκεντρισμού οφείλουν την κοινωνική, οικονομική και πολιτική τους αναβίβαση και φρενάρουν κάθε περαιτέρω θετική ανταπόκριση και εξέλιξη. Ένα καταστροφικό φαινόμενο για τη χώρα μας και τις επόμενες γενιές.

7. Ένας Έλληνας που ζει πάνω από έξι μήνες στο εξωτερικό πρέπει να έχει δικαίωμα επιστολικής ψήφου για την εκλογή των αντιπροσώπων του.

8. Ένας Έλληνας που μένει πάνω από έξι μήνες στο εξωτερικό και μάλιστα στην περιοχή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, πρέπει να έχει απεριόριστο δικαίωμα επιστολικής ψήφου.

9. Η επιστολική ψήφος δεν πρέπει να διαφέρει από παρόμοιες αποφάσεις άλλων ευρωπαίων εταίρων μας.
10. Η επιστολική ψήφος πρέπει να συμπεριλάβει απόδημες, υπερκομματικές, δραστήριες διαπολιτισμικές, διαπολιτιστικές έμπειρες προσωπικότητες στο Ευρωπαϊκό Ψηφοδέλτιο για την γνήσια αντιπροσώπευσή μας στα καυτά ευρωπαϊκά μας προβλήματα.

Τέλος κάθε άλλη απόφαση είναι δώρο άδωρον και αντίθετο με τα οράματα άλλων ευρωπαίων εταίρων μας.

Γ) Πώς ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ του εκλέγειν για τους Γερμανούς και Έλληνες εκτός της επικράτειας
Ένας Γερμανός, που διαμένει πάνω από 25 χρόνια εκτός της περιοχής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ή από την 23. Μαίου 1949 έζησε λιγότερο από τρεις μήνες στην περιοχή της σημερινής Ομοσπονδίας της Γερμανίας , σύμφωνα με την παράγραφο 12, εδάφιο 1.2 BwahlG δεν έχει δικαίωμα να συμμετάσχει ενεργά.

Εδώ, επιχειρηματολογεί, η Νομοθεσία, ότι αυτός ο Γερμανός δεν έχει ασχοληθεί με το απαιτούμενο μέγεθος με τη γερμανική πολιτική και ένεκα τούτου από την αρχή κιόλας δεν είναι σε θέση, να επιτύχει μια εκλογική απόφαση. Η απόφαση είναι σύμφωνα με το σύνταγμα (BverGE36,139).

Η διαφορετική αντιμετώπιση απέναντι σε χώρες του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου δικαιολογούνται, ότι οι Γερμανοί, που ζουν σε αυτές τις χώρες, εξαιτίας της συνεχιζόμενης πολιτικής, οικονομικής, κοινωνικής και πολιτιστικής εναρμόνισης, υποχρεώσεις συμφερόντων καθώς επίσης και τοποθετήσεις στόχων στην γενέτειρα Πολιτεία στέκονται πλησιέστερα, απ΄ ότι οι Γερμανοί που ζουν σε άλλες χώρες. Το ίδιο νόημα έχει και για τους Έλληνες.
Αναφορά σε προηγούμενο άρθρο

ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ΨΗΦΟ για τους Έλληνες και αντιπροσώπευσή τους στη Βουλή των Ελλήνων
Στην περίπτωση αυτή που δικαιούται, την επιστολική ψήφο, είναι ο απόδημος Ελληνισμός που ζει και εργάζεται στις χώρες των ευρωπαίων εταίρων μας, στην περιοχή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, που χρόνια χρησιμοποιείται από την Πατρίδα μας, σε όλους τους τομείς της κοινωνικής μας ζωής σαν εφεδρικός στρατός που ακόμα δραστηριοποιείται στα εθνικά μας προβλήματα.
Όμως υποβαθμίζεται ως ισότιμο μέλος απέναντι σε συμπολίτες ευρωπαίων εταίρων μας, και η Πατρίδα μας καθυστερεί, παραβιάζει και αμελεί, σύμφωνα με την συμφωνία του Μάαστριχτ την επιστολική ψήφο, και όπου, εκεί δρουν ένα σωρό παρακλάδια τοπικών ελληνικών κομμάτων και οργανώνουν στις εκλογές, πράσινα, μαύρα, κόκκινα κλπ. πληρωμένα αεροπλάνα και «ύποπτης» εξαγοράς συνειδήσεων για εκλογικούς ψήφους στη γενέτειρά μας.
Τότε όμως έχει νόημα η εισαγωγή της επιστολικής ψήφου, αν συμμετάσχουν, συναποφασίζουν με αντιπροσώπους τους στη Βουλή των Ελλήνων.

Ακόμα δεν δυνηθήκαμε να εισαγάγουμε ούτε αυτό το πορτογαλικό σύστημα με τους αντιπροσώπους τους από το εξωτερικό.

Επιτρέψτε μου όμως να συμπληρώσω, ότι ακόμα και γλωσσομαθείς, πολιτικοποιημένοι, εξειδικευμένοι τεχνοκράτες με υψηλή φιλοπατρία, που κατοικούν σε ευρωπαϊκές κοινωνίες, θα μπορούσαν να είναι παραγωγικότεροι, αποδοτικότεροι στο Ευρωκοινοβούλιο, απ΄ ότι η ψήφιση και αποστολή Ευρωβουλευτών από την Ελλάδα.
--------------------------
ΠΗΓΗ: www.kn-megalexandos.gr/articles/nea/epistoliki-psifos.html www.asxetos.gr/articles/nea/epistoliki-psifos.html

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο