Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

302: 90 ΧΡΟΝΙΑ ανύπαρκτη ασφαλτοστρωμένη οδική αρτηρία ΚΥΡΓΙΑ - ΔΟΞΑΤΟ

Konstantinos S. Nalbantis‎

90 χρόνια δεν υπάρχει μεταξύ Κυργίων- Δοξάτου ασφαλτοστρωμένη οδική αρτηρία γύρω στα κυργιώτικα αγροκτήματαγια για τους πολίτες και τη Γεωργική οικονομία κατά παράβαση των χρηστών ηθών και κατά παράβαση της ισοτιμίας και ισονομίας, αν παραμείνει έτσι σιωπηλά με την βουβαμάρα μας, είμαστε και πάλι θύμα του αθέμιτου ανταγωνισμού ΚΝ
-----------------------------
Κωνσταντίνος Σ. Ναλμπάντης, Konstantin S. Nalbantis

"Εμπιστέψου όχι όσους σε επαινούν για κάθε τι που κάνεις ή που λες, αλλά όσους σε επιπλήττουν για τα σφάλματά σου"
Ι σ ο κ ρ ά τ η ς
------------------------
Κύργια - Δοξάτο -Δυό κωμοπόλεις απέναντι μεταξύ τους, χωρίς ασφαλτοστρωμένη οδική αρτηρία σχεδόν 90 Χρόνια κατά παράβαση των χρηστών ηθών και της παράβασης της ισοτιμίας και ισονομίας
--------------
Κύργια: Η προσφυγική, Μαρτυρική Κωμόπολη Κυργίων (Αρχαία Κρίφλα) και πρώην Δήμος Μεγάλου Αλεξάνδρου, υπήρξε το μεγαλύτερο κεφαλοχώρι της Ελλάδας, όμως οι μονοκαλλιέργειες η ανεργία και η ανέχεια, ανάγκασε τους ανθρώπους να φύγουν στην εσωτερική και εξωτερική μετανάστευση.
Τα Κύργια είναι μια κωμόπολη με ξερό κλίμα, απαλλαγμένη από το νέφος, την υγρασία, τα κουνούπια και το ύποπτο ραδόνιο με καλοκάγαθους ανθρώπους και με έναν μικτό προσφυγικό πληθυσμό με τις πλούσιες ιδιαιτερότητές του, που όμως ακόμα παραμένει απομονωμένο, πολλαπλά «προδομένο» και υποβαθμισμένο και συνεχές ως «καραντίνα» εγκλωβισμένο, γιατί από τις Τ.Α. δεν προωθηθήκανε οδικές αρτηρίες της συντόμευσης και αποσυμφόρησης και όχι μόνο.

Από την κατάργηση του Δήμου Μεγάλου Αλεξάνδρου, έγινε, όπως μας λένε από «σπόντα» η διευρυμένη Καποδίστρια έδρα του Δήμου Δοξάτου στο Βαθύσπηλο Κυργίων.
12. δώδεκα χρόνια έδρας, μας λένε οι κάτοικοι, ούτε Δήμαρχος, ούτε προσωπικό έδρας Δήμου, ούτε αποπεράτωση του Δημαρχείου, ούτε αποπεράτωση της οδικής αρτηρίας Κυργίων –Δοξάτου, ούτε της τιμητικής ονομασίας Πηγών Κυργίων, γιατί οι εκλεγμένοι άρχοντες δεν αναγνώρισαν τις θεσμικές αποφάσεις της Πολιτείας και διοικούσαν το Δήμο, εκτός Κυργίων, ίσως ένεκα τούτου μια ολόκληρη περιοχή, παρέμεινε ως απομονωμένος και εγκλωβισμένος Δήμος και ενώ μετά από δεκάδες χρόνια, και επιτέλους μπροστά από είκοσι χρόνια άρχισαν στην αρτηρία Κυργίων - Δοξάτου με γεφυράκια και αμμοχάλικο, ακόμα όμως δεν αποπερατώθηκε, και η ενδεχόμενη άρνηση , ίσως όμως ποτέ δεν πρόκειται να αποπερατωθεί, και συνολικά 90 ενενήντα ολόκληρα χρόνια και λόγω της εύνοιας άλλων και της «δόλιας» ευνοιοκρατίας και άνισης μεταχείρισης σε πολλούς τομείς με το σύστημα Devide et Impera και ενώ υποβλήθηκαν Αιτήσεις και στο Δήμο και την Περιφέρεια για την αποπεράτωση, ουδέν νεότερο, παρά μόνο με την στερεότυπη απάντηση για όλα είναι υπεύθυνος ο Δήμαρχος.
--------
Διαβάζουμε στον Ρονπέρτο Σαβιάνο και άλλους, για την Νότια Ιταλία, γύρω από τις οργανώσεις: Ndragheta-Ντραγκέτα, Cosa Nostra, Camora, ότι η αποπεράτωση της οδικής αρτηρίας –Autobahn: Salerno-Reggio Calabria με τα εκατομμύρια Ευρώ δεν έχει αποπερατωθεί από 20 ως 40 ολόκληρα χρόνια.
Σε εμάς όμως για τον απεγκλωβισμό των Κυργίων, δεν αποπερατώθηκε η ασφαλτόστρωση της οδικής αρτηρίας Κύργια Δοξάτο, για τους πολίτες και την αγροτική οικονομία, 90 ενενήντα ολόκλήρα χρόνια.

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο