Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

415: ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΠΛΟΙΑ ;

415:Απρόβλεπτες οι αρνητικές επιδράσεις και καταστροφές από τα Κρουαζιερόπλοια ;

Προλεγόμενα

Τα επίσημα στοιχεία του Ινστιτούτου Τουρισμού της Κροατίας μπροστά από λίγα χρόνια υπολόγισε ότι τα ετήσια έσοδα από τον τουρισμό κρουαζιέρας ανέρχονται στα 52,8 εκατομμύρια ευρώ. Ο Χρβόγιε Τσάριτς εκτιμά ότι το κόστος των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τα Κρουαζιερόπλοια υπολογίζεται σε 390 εκατομμύρια ευρώ.

Σύντομη επίκαιρη ανασκόπηση:

Ακόμα δεν έφτασε στην Ελλάδα η είδηση πόσο επικίνδυνα και επιζήμια είναι τα Κρουαζιερόπλοια και για την Πατρίδα μας:

Παντού οι διαμαρτυρίας των πολιτών και των ίδιων των ταξιδιωτών ανεβαίνουν. Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου του 2018 το Ντουμπρόβνικ, μια πόλη με ιστορία 800 ετών- Μνημείο της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO., επισκέφτηκαν 280.000 τουρίστες από συνολικά 188 κρουαζιερόπλοια, ενώ το 2017 οι τουρίστες ξεπέρασαν τις 790.000.
Είναι ήδη γνωστές οι φαρμακερές κριτικές παρόμοιων επισκέψεων κρουαζιερόπλοιων.
Σύμφωνα με την UNESCO, η πόλη Ντουμπρόβνικ κινδυνεύει από τα πλήθη που καταφθάνουν καθημερινά από τα κρουαζιερόπλοια όπου δένουν στο λιμάνι τους και όχι μόνο δένουν.

Ήδη το 2017 η UNESCO προειδοποίησε ότι αν δεν γίνει κάτι τι σύντομα, ώστε να προστατευθεί ο χαρακτήρας της πόλης που τίθεται πλέον σε σοβαρό κίνδυνο ΤΟΤΕ το Ντουμπρόβνικ θα χάσει το καθεστώς του Μνημείου Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
Μετά το Ντουμπρόβνικ ακολουθούν τα Κρουαζιερόπλοια το Κότορ του Μαυροβουνίου Μνημείο πολιτιστικής Κληρονομιάς, τη Βενετία, την Σαντορίνη και τη Ρόδο.
Υπάρχουν πολλές κριτικές και πολλά αρνητικά επιχειρήματα , αρνητικές περιβαλλοντικές επιδράσεις, που υπερβαίνουν τα οικονομικά αποτελέσματα, και είναι απαραίτητο και ανάγκη να εκτιμηθούν και να αξιολογηθούν πριν είναι αργά.

Ένα κρουαζιερόπλοιο με 3.000 επισκέπτες στο πλοίο παράγει καθημερινά 10,5 έως 12 τόνους στερεών αποβλήτων, 1.203 κιλά διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο του ταξιδιού , καθώς και μεγάλες ποσότητες λυμάτων καθώς και 390 ως 480 κιλά επικίνδυνων αποβλήτων.
Όσον αφορά για την Ιταλία, γνωρίζουμε ότι οι Οικολόγοι ζητούν να απαγορευτούν τα κρουαζιερόπλοια στη Βενετία. Η Βενετία θα πρέπει να ενταχθεί στον κατάλογο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με τις πόλεις που κινδυνεύουν, και τα κρουαζιερόπλοια θα πρέπει να απαγορευθούν από την εύθραυστη λιμνοθάλασσα της προκειμένου να αποφευχθεί μια οικολογική καταστροφή, συνέστησε η μεγαλύτερη οικολογική οργάνωση της Ιταλίας.
Είναι καιρός και στην Πατρίδα μας να ασχοληθούμε με το φλέγον θέμα και να λάβουμε τις αποφάσεις μας, τι επιδιώκουμε, διότι καθώς φαίνεται δεν επιδιώκεται διαλογική συζήτηση με κριτικές αναλύσεις και παραδείγματα από άλλες χώρες . https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=829017037471520&id=100010896931025&comment_id=829300907443133¬if_id=1561917950968835¬if_t=feedback_reaction_generic--
-https://www.facebook.com/profile.php?id=100012808098555

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο