Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΕΥΛΟΓΙΑ ή ΚΑΤΑΡΑ; -Kreuzfahrten SEGEN oder FLUCH ?

ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Ή ΚΑΤΑΡΑ ; -KREUZFAHRTEN SEGEN ODER FLUCH ? No. 417

Κωνσταντίνου Σ. Ναλμπάντη, Κολωνία - Konstantin S. Nalbantis, Köln

Πρώτο Μέρος

Προλεγόμενα

Οι κρουαζιέρες είναι σε άνοδική πορεία. Όλο και περισσότεροι επιβάτες ταξιδεύουν στα ολοένα και μεγαλύτερα πλοία.
Αλλά ποιος ωφελείται από την επιθυμία να ταξιδέψει; Και υπάρχουν και χαμένοι;

Οι εταιρείες των Κρουαζιεροπλοίων όλο και περισσότερο διαφημίζουν με τα ταξίδια σε διαφορετικές πόλεις και χώρες και όλο και περισσότερο με χαμηλότερες τιμές και με inklusiv-Reisen.
1. Ο σχεδιασμός χωρίς άγχος σημαίνει ότι μια κρουαζιέρα αμέσως μας χαλαρώνει.
2. Απολαύστε την αποσυσκευασία πολλών προορισμών μόνο μία φορά
3. Τα οφέλη για την υγεία των διακοπών
4. Κρουαζιέρες Μεγάλης Αξίας
5. Οι δραστηριότητες στο πλοίο παρέχουν διασκέδαση για όλους
6. Με τόσες πολλές επιλογές είστε χαλασμένοι για (Κρουαζιέρα)

ΕΠΙΛΟΓΗ

Σύμφωνα με τις εταιρείες , μια κρουαζιέρα μπορεί να έχει θετική επίδραση στην υγεία σας! Εκτός από τις υγιεινές επιλογές για φαγητό, τη χαλάρωση, τις δραστηριότητες και την κοινωνικοποίηση, συμπεριλαμβάνεται ο ήλιος κρουαζιέρας, ο καθαρός θαλάσσιος αέρας και τα οφέλη του θαλασσινού νερού - τόσο στην πισίνα του πλοίου όσο και στην τροπική παραλία. Και έχω ήδη αμαφερθεί ο παράγοντας περιποίησης;

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για την υγεία σας παρά να αισθάνεστε ευτυχισμένοι και ικανοποιημένοι.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ;

Όμως εξαιτίας του "φρέσκου θαλάσσιου αέρα" Οι κρουαζιέρες αποτελούν μεγάλο πρόβλημα όχι μόνο για το περιβάλλον αλλά και για την υγεία των επιβατών. 200 φορές πιο επιβλαβή σωματίδια από τον κανονικό αέρα περιέχει τον αέρα σε μια έρευνα, σύμφωνα με μια κρυφή μέτρηση.

Η παραμονή στο κρουαζιερόπλοιο δεν αποτελεί ξεκούραση για την υγεία .
Τα κρουαζιερόπλοια καταναλώνουν την ενέργεια μιας μικρής πόλης, οδηγούν ως επί το πλείστον με κακό καύσιμο, ιδιαίτερα φτηνή καύσιμη ύλη, και επειδή τελικά πρόκειται για πλωτές πόλεις, παράγουν επίσης πολλές εξατμίσεις και προκαλούν 50.000 πρόωρους θανάτους.

7 καλοί λόγοι να μην κλείσετε μια κρουαζιέρα

1. Εξαιρετική κατανάλωση CO2
Παραγωγή Co2 σε κρουαζιέρες - Travel Blog Bravebird
Πηγή για τον υπολογισμό: Atmosfair
2. Καθαρό δηλητήριο για τη θάλασσα
3. Ο μαζικός τουρισμός προωθεί την τοπική κατάρρευση
4. Εκμετάλλευση κάτω από το κατάστρωμα
5. Ο καταγεγραμμένος τρόπος φαγητού
6. Κίνδυνοι για την υγεία για τον άνθρωπο
7. Πού πηγαίνουν όλα τα σκουπίδια;

Ο κρουαζιερόπλοιος τουρισμός έχει γίνει μια πληγή σε πολλές πόλεις, επειδή οι τουρίστες εκτοπίζουν τον πληθυσμό των εστιών των προγόνων τους, όπου είναι το δικαίωμα του πληθυσμού να διατηρήσει τις ιδιαιτερότητές του τα ενδιαιτήματά του.
Είθε οι αρμόδιες αρχές της Βενετίας, της Βαρκελώνης και του Άμστερνταμ να μπορέσουν να κερδίσουν τον αγώνα ενάντια στις παγκόσμιες εταιρείες κρουαζιέρας και να σώσουν τις πόλεις τους πραγματικά από την σύγχρονη κρουαζιέρα.

Οι πόλεις πληρώνουν με αυτόν τον τύπο τουρισμού. Το ισοζύγιο κόστους-οφέλους είναι αρνητικό.

Το Ντουμπρόβνικ ενάντια στα κρουαζιερόπλοια και είναι τα νέα σε ολόκληρο τον κόσμο - 100 νέα Κρουαζιεόπλοια ξεκινούν το επόμενο έτος. Και η Κίνα κατασκευάζει σούπερ πλοίο για 10.000 επιβάτες.
Είναι αμφισβητήσιμο πώς οι διακοπές σε μια μικρή καμπίνα με αρκετές χιλιάδες άτομα μπορούν να βιώσουν μια τόσο μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία σε μια βάρκα χωρίς πιθανότητα φοροδιαφυγής.
Ταυτόχρονα, είναι ατυχές το γεγονός ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι προφανώς δεν απολαμβάνουν πλέον την ανακάλυψη και προτιμούν την ευκολία. Ακόμα, αυτό δεν πρέπει να είναι ο λόγος για ένα τέτοιο ταξίδι παρά όλους τους παραπάνω παράγοντες:
Με αυτό το ταξίδι, βλάπτεται το περιβάλλον εξαιρετικά και υποστηρίζεται την αλλαγή του κλίματος με αρνητικό τρόπο: πτήση, κρουαζιέρα, μεταφορές τροφίμων, υψηλή κατανάλωση κρέατος και άλλων ζωικών προϊόντων, υψηλή παραγωγή αποβλήτων.
Κάποιος προκαλεί βλάβη στον εαυτό του και στους συνανθρώπους στα σημεία προσγείωσης με καρκινογόνα σωματίδια αιθάλης.
Αν και κάποιος επιθυμεί, ταξιδεύει και επισκέπτεται μέρη και περιοχές, ο τοπικός πληθυσμός έχει μόνο μειονεκτήματα εκτός από μερικά καταστήματα.

Κάποιος συμμετέχει άμεσα στην εκμετάλλευση των εργαζομένων. Μπορεί πραγματικά να είναι ένα σπουδαίο ταξίδι, όταν οι άνθρωποι πρέπει να εργάζονται για μένα για τους μισθούς με λιμοκτονία χωρίς το φως της ημέρας κάτω από εμένα; και μάλιστα 10 με 12 ώρες με ωράριο 2,81 δολλάρια την ώρα.
Ως μαζικός τουρίστας σε κρουαζιερόπλοια , κάποιος τραυματίζει τους ντόπιους στις αντίστοιχες λιμενικές πόλεις από ένα υψηλό ποσοστό σκουπιδιών καθώς και μια ισχυρή, επιζήμια αλλαγή της υποδομής και των τοπικών τιμών.

Λόγω της κατά μέσον όρο κατανάλωσης τροφίμων και μετέπειτα διάθεσης των υπολειμμάτων που απομένουν σε ένα κρουαζιερόπλοιο (μεταξύ άλλων, με την κυρίαρχη παρουσίαση σε μπουφέ) προωθεί και υποστηρίζει τη μαζική κτηνοτροφία.

Αυτό επηρεάζει σημαντικά την αλλαγή του κλίματος.

Για τη διεύρυνση των λιμένων στη Γερμανία (και σε όλα τα άλλα λιμάνια του κόσμου) τα χρήματα των φορολογουμένων χρησιμοποιούνται για εκατομμύρια δολάρια - είτε μας αρέσει είτε όχι.
Και πουθενά οι γραμμές κρουαζιέρας δεν πληρώνουν φόρους. Από αυτή την άποψη, αυτή η επιχείρηση πλεύσης είναι στην πραγματικότητα παρασιτική σε μεγάλες αποστάσεις από τις αφίξεις .(Meyer-Nentrich)

Τα κρουαζιερόπλοια καταναλώνουν την ενέργεια μιας μικρής πόλης, οδηγούν ως επί το πλείστον με κακό καύσιμο, ιδιαίτερα φτηνή καύσιμη ύλη, και επειδή τελικά πρόκειται για πλωτές πόλεις, παράγουν επίσης πολλές εξατμίσεις και προκαλούν 50.000 πρόωρους θανάτους.

Ακριβώς επειδή όλοι αυτοί οι παράγοντες είναι ανεξήγητα νόμιμοι δεν σημαίνει ότι είναι εντάξει. Θυμηθείτε: αυτό που θα κάνουμε στο μέλλον για τις επόμενες γεννιές εξαρτάται από το τώρα!

Εντελώς επίκαιρο είναι που επιχειρήσεις κρουαζιερόπλοιων αγοράζουν λιμάνια και τα κατασκευάζουν κατάλληλα. Το προτέρημα είναι, ότι τα κρουζιερόπλοια και οι ταξιδιώτες λαβαίνουν μοντέρνες εγκαταστάσεις. Το μειονέκτημα είναι όμως, ότι η οικονομική ωφέλεια για την εντόπια Οικονομία μειώνεται, επειδή τα εισοδήματα από αυτά τα λιμάνια μεταφέρονται στο εξωτερικό που είναι καταχωρημένα "Offshore- επιχειρήσεις με ξένες σημαίες στα πλοία και σε τρίτες χώρες.
Εντόπιοι έμποροι, που θέλουν να πωλήσουν τα εμπορεύματά τους, πρέπει να καταβάλλουν ενοίκιο για τον χώρο στις επιχειρήσεις των κρουαζιερόπλοιων, αν θέλουν είσοδο και πρόσβαση από κατάστρωμα σε κατάστρωμα στους επιβάτες του πλοίου.
Τα πλοία δεν έχουν σύνδεση με την ξηρά, αλλά στα λιμάνια για μέρες και νύχτες τους κινητήρες και τις
γεννήτριες που χρησιμοποιούν το τοξικό βαρύ μαζούτ για την λειτουργία ψυγείων, κλιματιστικών, λαμπτήρων, τηλεοράσεων, μαγειρικών δακτυλίων, διανομέων.

Σε ορισμένα μέρη της Βενετίας κάποιος πρέπει να φοβάται ότι από τους καπνούς των καυσαερίων των πλοίων το λινάρι στο λουρί γίνεται γκρίζο. Αλλά είναι φθηνότερο.

1. "Symphony of the Seas" το παγκόσμια μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο με 5518 επιβάτες.

2. " Mein Schiff 6" με 2534 επιβάτες και ως σύγκριση -"Titanic" (1912) με 2400 επιβάτες.

Η AIDAnova είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που παραλαμβάνει το Blue Angel

Η AIDA Cruises έχει βραβευτεί με την Blue Angel, την περιβαλλοντική ετικέτα της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, για το φιλικό προς το περιβάλλον σχέδιο πλοίου από την AIDAnova.

Επίλογος

H NABU - Naturschutzbund Deutschlands - Η Ένωση προστασίας της Φύσης της Γερμανίας, αξιώνει απαγόρευση εισόδου σε λιμάνια σε βρώμικα πλοία.
Η μαζική θύελλα δεν σταματά. Η μη κυβερνητική Ένωση της φύσης -οργάνωση NABU περιγράφει ότι ένα κρουαζιερόπλοιο την ημέρα θα εκπέμπει τόσο CO2 όσο σχεδόν 84.000 αυτοκίνητα, τόσο πολύ διοξείδιο του θείου, όπως περίπου 421.000 αυτοκίνητα, τόσο πολλά σωματίδια όσο περίπου 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα και και.
Οι σύλλογοι και οι γιατροί καταγγέλλουν τα κρουαζιερόπλοια κυρίως για τα καύσιμα τους: βαρύ μαζούτ. Είναι εξαιρετικά τοξικό και εξαιρετικά φθηνό προϊόν αποβλήτων, το οποίο λαμβάνεται από απόσταξη αργού πετρελαίου. Η αποτέφρωση προκαλεί παθογόνους, μερικώς καρκινογόνους ρύπους θείου, οξείδια του αζώτου και σωματίδια.Ο NABU, Γερμανική ΜΗ κυβερνητική οργάνωση προφύκαης της Φύσης, δεν είναι μόνη στην κριτική της : η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας WHO και οι επιστήμονες κατατάσσουν το βαρύ πετρέλαιο ως καρκινογόνο.
Η Ναμπού αξιώνει απαγόρευση εισόδου στα λιμάνια για βρώμικα πλοία. Εδώ και τώρα είναι απαραίτητη στην Ελλάδα να εξιολογηθούν λιμάνια και περιοχές που έχουν ανάγκη προφύλαξης, ώστε να ανακοινωθούν απαγορεύσεις εισόδου σε βρώμικα Κρουαζερόπλοια, στην Νορβηγία έχει ήδη συμβεί.
Αν ευσταθεί, ότι η Αθήνα καταλαμβάνει την τρίτη χειρότερη θέση από πλευράς ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε σύνολο 25 ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων και αν η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στην πρώτη γραμμή ρύπανσης πανευρωπαϊκά, τότε βρώμικα Κρουαζιερόπλοια δεν έχουν κανένα λόγο να βρίσκονται στις δύο αναφορόμενες χώρες και σε άλλα ελληνικά νησιά. Διότι κάθε μέρα και κάθε Κρουαζιερόπλοιο εκπέμπει CO2 όσο σχεδόν 84.000 αυτοκίνητα, και τόσο πολύ διοξείδιο του θείου, όπως περίπου 421 000 αυτοκίνητα και τόσο πολλά σωματίδια, όσο 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα..
S.O.S- ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ Κρουαζιέρα - και οι σκοτεινές πλευρές του ονειρεμένου ταξιδιού
Τέλος του πρώτου Μέρους
Κωνσταντίνος Σ. Ναλμπάντης , Κολωνία - www.kn-megalexandros.gr,
info@kn-megalexandros.gr

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο