Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

INQUISITION-ΤΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΩΣ Η ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Νο.476

ΙNQUISITION -ΤΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΤΩΡΑ Η ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Εισαγωγικός προσδιορισμός

Η γένεση και η νομοθετική αφετηρία των απάνθρωπων μεσαιωνικών βασανιστηρίων, και η πατρίδα υπήρξε στην Ανατολική Ρώμη, Βυζάντιο, όπου όλες οι μετέπειτα απαγορεύσεις, καταδιώξεις αντιφρονούντων αλλόθρησκων, αλλιώς σκεπτόμενων, δημεύσεις περιουσιών, εξεδίωξη, εφάρμοσαν και όλοι οι μετέπειτα χριστιανικές και δικτατορικές ηγέτες και στηρίχθηκαν στη Νομοθεσία του : Kaiser Justinian I, 528 και 534 μ. χ. με dem Corpus juris civilis die sog. INQUISITIONSMAXIME, Amtsermittlungsgrundsatz). Kirchliche Inquisitionsverfahren.
Με τους καλοθελητές εκτελέσεων ( και σε εμάς; με το "βαθύ Μεσαιωνικό προσανατολισμό" του "κράτους εν κράτει", διακριτικός αφορισμός, βλαστημίες, κατάρες διακρίσεις, στο όνομα του Θεού με τη πρότερα φωτιά και βασανιστήρια, ψυχολογική τρομοκρατία, επαγγελματική απαγόρευση και λογοκρισία κατεδίωκε η εκκλησία πάνω από εκατονταετίες άπιστους και διαφιλονικούντες.

Όπως ξέρουμε οι μονοθεϊστικές θρησκείες είναι αρνητικά τοποθετημένες απέναντι στη γυναίκα...
Ασφαλώς και στη δική μας Πατρίδα, αν η εκκλησία με τον "Μεσαιωνικό προσανατολισμό" δεν συμβαδίζει με τις εξελίξεις της κοινωνίας; έχουμε πάντα το αίσθημα και την υποψία, πως η εκκλησία και η κοινωνία μας είναι αρνητικά τοποθετημένη απέναντι στις εξελίξεις της κοινωνίας.

>INQUISITION -Τα απάνθρωπα μεσαιωνικά βασανιστήρια
Inquisition: Τα Απάνθρωπα βασανιστήρια στο όνομα

του Θεού - Το Βατικανό ανοίγει το Μυστικό του Αρχείο
Αναδημοσίευση παλαιότερου άρθρου μου στα ΜΜΕ
Κωνσταντίνου Σ. Ναλμπάντη, Konstantin S. Nalbantis
info@kn-megalexandros.gr
Προλεγόμενα:
Η γένεση και η νομοθετική αφετηρία των απάνθρωπων μεσαιωνικών βασανιστηρίων, και η πατρίδα υπήρξε στην Ανατολική Ρώμη, Βυζάντιο, όπου όλες οι μετέπειτα απαγορεύσεις, καταδιώξεις αντιφρονούντων αλλόθρησκων, αλλιώς σκεπτόμενων, δημεύσεις περιουσιών, εφάρμοσαν και όλοι οι μετέπειτα χριστιανικές και δικτατορικές ηγέτες και στηρίχθηκαν στη Νομοθεσία του : Kaiser Justinian I, 528 και 534 μ. χ. με dem Corpus juris civilis die sog. INQUISITIONSMAXIME, Amtsermittlungsgrundsatz). Kirchliche Inquisitionsverfahren.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ανασκόπηση

Περαιτέρω συνεχίζουμε ένα βασικό Μέρος του άρθρου μας, που είχα δημοσιεύσει σε τοπική εφημερίδα της Δράμας και είχε τη βιβλιογραφική ενημέρωση από το έγκυρο εβδομαδιαίο ειδησεογραφικό περιοδικό του Αμβούργου Ντερ Σπήγκελ, DER SPIEGEL στις αρχές Ιουνίου 1998 και έρχεται να συμπληρώσει στις αμέτρητες δημοσιεύσεις για την εκκλησία με ένα μακροσκελές κριτικό άρθρο του γύρω από τα ντοκουμέντα των εκατομμυρίων αθώων θυμάτων της εκκλησίας.

Ενώ όμως στις ευρωπαϊκές χώρες όλοι οι προβληματισμένοι άνθρωποι ερευνούν και εξετάζουν λεπτομερέστερα τις τοποθετήσεις όλων των θρησκειών πάνω στα κοινωνικά προβλήματα και ακόμα και στα σχολεία διδάσκονται την φιλοσοφία όλων των θρησκειών σε εμάς δυστυχώς, έχουμε την εντύπωση, ότι δεν έχουν ασχοληθεί εντατικότερα για όλες τις Κοινωνικοπολιτιστικές δράσεις και της δικής μας εκκλησίας και των Δικών μας πατέρων και αντιπροσώπων επί της γης, ώστε να μην υποπίπτουμε σε λάθη σε βάρος και της κοινωνίας και των πιστών και των πολιτών και του έθνους μας...

Με τους καλοθελητές εκτελέσεων στο όνομα του Θεού με την φωτιά και βασανιστήρια, ψυχολογική τρομοκρατία, επαγγελματική απαγόρευση και λογοκρισία κατεδίωκε η εκκλησία πάνω από εκατονταετίες άπιστους και διαφιλονικούντες.

Οι φάκελοι της ιεράς εξέτασης ίσχυαν ως τα καλύτερα φυλαγμένα μυστικά του Βατικανού. Φαίνεται ότι τώρα και στη Ρώμη ανακοινώθηκε γκλάσνοστ. Οι 4 500 τόμοι ντοκουμέντων ανθρώπινων κυνηγητών θα ανοιχθούν για την κοινή γνώμη.

Το άνοιγμα των φακέλλων περί των ανακρίσεων της ιεράς εξέτασης και τις δολοφωνίες από το μυστικό αρχείο είναι όμως μία πράξη αυτοκάθαρσης;
Ένα σύμφυρμα δεδομένων από την ολόμαυρη και ωμότερη εποχή της εκκλησίας, που οι ιεροδικαστές κουσκούρευαν-ρινηλατούσαν πίσω από τον καθένα, που ακόμα επίσης και από μακριά μύριζε για αιρετικός.

Οι εκτελεστές αιρετικών στην Ισπανία του 17ου αιώνα ελάμβαναν χώραν σε πλατείες μετά τη λειτουργία, εκτελέσεις με αποκεφαλισμό ή πάνω στο σταυρό τους έκαιγαν ολοζώντανους,και χαριστική βολή εδίνετο μόνο σ΄αυτούς που έδειχναν μετάνοια και όμως προτού καούν τους έπνιγαν πρώτα, ακόμα και το στόμα πολλών αιρετικών ήτανε βουλομένο για να μη βρίζουν το θεό.

Τώρα θέλει το Βατικανό να ανοίξει τους φακέλλους της απάνθρωπης μεσαιωνικής ιεράς εξέτασης για να ακουσθεί η αλήθεια και για τίποτε άλλο, όπως υποθέτουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Πάρα πολύ χρόνο είχε προσπαθήσει να κρατήσει η καθολική εκκλησία την ιερά εξέταση ωραία ή τουλάχιστον με σύντομους λόγους.
Για πρώτη φορά ο πάπας Ιωάννης Παύλος ΙΙ ανέφερε την ντροπή ανοιχτά με το όνομα της και γράφοντας το 1994 μιά επιστολή στους καρδινάλιους ανέφερε το ερώτημα: Πώς μπορεί κάποιος να αποκρύψει τις πολλές μορφές της βίας, που επίσης έχουν λάβει στο όνομα της πίστης, όπως π.χ. οι πόλεμοι θρησκειών, το δικαστήριο της ιεράς εξέτασης και άλλες μορφές της παραβίασης των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Ο Πολωνός πάπας αναγνώρισε ευδιάκριτα, ποιές επιπτώσεις έχουν επέλθη από την άσπλαχνη καταδίωξη των αλλιώς σκεπτόμενων. Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι υποχρεωτικοί απάνθρωποι μέθοδοι έχουν εφαρμοστεί από τις αυταρχικές ιδεολογίες του 20ου αιώνα.
Όπως αναφέρει το περιοδικό Ντε Σπήγκελ, η καθολική ιεροεξέταση του μεσαιωνικού δικαστηρίου είναι ως πρόδρομος της Γκεστάπο, ΚαΓκεμπε και Στάζι. Μιά εκπληκτική ομολογία.
Η εκκλησία, αξίωσε ο πάπας ήδη προ τεσσάρων ετών, πρέπει από δική της πρωτοβουλία να επανεξετάσει τις μαύρες σελίδες της ιστορίας της και να τις αξιολογήσει με το φως του Ευαγγελίου. Ασφαλώς τον τελευταίο καιρό ανεγνώρισε τα σφάλματα της εκκλησίας σε βάρος των αιρετικών και των γυναικών και ζήτησε επίσημα συγγνώμη.....
Πιθανότατα θα πρέπει να ασχοληθούμε, πώς βλέπουν οι κριτές αυτήν την επίσημη γυσσνώμη της εκκλησίας.΄Ολες οι βαρβαρότητες είναι πρωτοκολλημένες με λεπτομέρεια σε πολλά ευρωπαϊκά αρχεία και έχουν ασχοληθεί εκατοντάδες επιστήμονες και προβληματισμένοι άνθρωποι με όλες τις αντιμαχόμενες θέσεις.
Στις 6.Φεβρουαρίου 1481 στην Σεβίλλα στην πρώτη παραδειγματική δίκη, τη λεγόμενη Αυτονταφέ έκαψαν 6 έξι κονβέρσος, εως το 1490 ακολούθησαν
στη νότια ισπανική πόλη περισσότεροι από τετρακόσιοι άνθρωποι, συνήθως από πλούσιες οικογένειες. Τα περιουσιακά τους στοιχεία πάρθηκαν από την εκκλησία.

Ο Πρώτος Μεγάλος ιεροδικαστής Τομας ντε Τορκβεμαντα, Δομινικανός Μοναχός και πνευματικός της Ισαβέλλας, οδηγούσε στον λαό τους αιρετικούς και διαφιλονικούντες συνήθως στις μεγάλες γιορτές.
Μόνο το 1481 διέταξε να καούν στα πυρά 12.000 δώδεκα χιλ.Εβραίοι, που δεν ήθελαν να βαπτιστούν.
Μετά την ήττα της ισλαμικής Βασιλείας στην Γκραναντα Αννο βρήκαν οι ιεροδικαστές ένα πλατύτερο πεδίο δράσης, τους Μορίσκους,δηλ.βορειο-αφρικανοί μωαμεθανοί που αλλαξοπίστηκαν στην χριστιανική θρησκεία.
Για να τους οδηγήσει ως άπιστους σχεδίασε η καθολική Στάζι ένα ράστερ ανίχνευσης:
Όποιος έπαιρνε χοιρινό κρέας και κρασί,ίσχυε και αυτός ώς ένας δυνατός υποτειθέμενος αιρετικός, όπως μία γυναίκα, που έβαφε τα δάκτυλά της με χρώμα.
Ύποπτοι γινότανε μάλιστα και αυτοί που ήτανε ιδιαίτερα καθαροί,γιατί το Κοράνι ορίζει προ της προσευχής ορισμένες καθαριότητες. Το πρόβλημα των Μορίσκων ξεκαθάρισε η ιερά εξέταση το 1609 σε λίγες ημέρες: Εξεδίωξε με πλοία τους μαύρους χριστιανούς στην ισλαμική Βόρεια Αφρική.
Ο αριθμός των εκδιωχθέντων κυμαίνεται μεταξύ 300.000 και τρία εκατομμύρια.
Μερικοί Ιερο-δικαστές, χρησιμοποίησαν την ΑΡΧΗ για τον προσωπικό τους πλουτισμό. Ο χειρότερος από όλους ήτανε ο Ντιένγκο Ροντριγβεζ Λουτζέρο, από το 1499 Δικαστής αιρετικών στην Κόρντομπα.

Αυτός αναζητούσε με ακρίβεια τους πλουσιώτερους συμπολίτες της πόλης μετά από στιγμιαία υποψία για να τους κάψει ολοζώντανους στα πυρά και να πάρει τις περιουσίες τους.
Γι αυτό τον σκοπό βρήκε μιά δική του συνωμοτική μηχανορραφία εκχριστιανισμένων εβραίων, όπου ήθελαν να ξαναχτίσουν στην Ισπανία την αυτοκρατορία Ιούδα. Σε μία μοναδική φορά άφησε να καούν πάνω στα πυρά 107 ύποπτοι.
Στη ισπανική ιερά εξέταση,-- (βλέπε στη παρούσα ιστοσελίδα άρθρα περί Ανδαλουσίας) -- που έδωσε νέο φούσκωμα η πρωτεσταντική αιρεσία,σταμάτησε στα χρόνια της διαφώτισης.
Το 1808 διακήρυξε ο Γιοσεπ Μποναπάρτε, ένας αδελφός του Ναπολέωντα τον χριστιανικό μηχανισμό των βασανιστηρίων ως καταργηθέν. Και όμως ύστερα από 18 χρόνια σταμάτησαν οι δολοφωνίες μιά για πάντα: 1826 κρεμάστηκε στην Βαλέντζια ο τελευταίος αιρετικός.
Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο μας σε τοπική εφημερίδα της Δράμας η ανώμαλη και χωρίς πνευματική υπόσταση απάνθρωπη ιεροεξέταση στα πεντακόσια χρόνια της λυσσώδης μανίας καταδίωξης μάγισσων, ετροφοδοτείτο από δύο βασικές πηγές: από την μαγική παγκόσμια εικόνα του μεσαίωνα, που φανταστικά εκατοικείτο από μάγους και δεύτερον από τον χριστιανισμό, ο οποίος έχει βαθειά ριζωμένο τον φόβο από τη γυναίκα ως αποπλανήτρια-ξελογιάστρα. Σε αυτήν την ασύληπτη πίστη μυστικών δυνάμεων του σύμπαντος, που πίστευαν ηγεμόνες, επίσκοποι, πάπες ήτανε γι αυτούς οι μάγισσες-γόησσες οι διάβολοι μετεμφιεσμένοι σε ανθρώπους.

Αν και σήμερα στην καθολική εκκλησία ο τρόμος από τους διαβόλους και η κόλαση είναι παρελθόν, ακόμα και ο Εξοργισμός, δηλ. η εξεδίωξη κακών δυνάμεων ή πνευμάτων, γίνεται μόνο τότε και όταν και ασφαλώς πρέπει πρώτα να έχουν εξαντληθεί όλα τα μέσα της ψυχιατρικής και της ιατρικής. ..
Το 1978 μια επιτροπή από Θεολόγους, ιατρούς, ψυχολόγους, που δημιουργήθηκε από την συνεδρίαση των επισκόπων συμπέρανε, ότι τα κριτήρια για μια δαιμονισμένη ιδέα δεν μπορούν ακόμα για πολύ καιρό και μακροπρόθεσμα πλέον να στηριχθούν,βλέπε:KOELNER STADT-ANZEIGER 18.8.1998, και όμως οι καθημερινές μας προκαταλήψεις,διακρίσεις, επιβαρύνσεις σε βάρος της γυναίκας διαρκούν χωρίς κανένα τελειωμό. Μιά και όπως ξέρουμε οι μονοθεϊστικές θρησκείες είναι τοποθετημένες αρνητικά απέναντι στη γυναίκα.
Ασφαλώς και στη δική μας Πατρίδα έχουμε πάντα το αίσθημα και την υποψία, πως η κοινωνία μας είναι αρνητικά και εχθρικά τοποθετημένη απέναντι στη γυναίκα....
΄Οπως ξέρουμε, τριακόσια οχδώντα χρόνια προ της άλωσης της Κωνσταντινούπολης και 1534 χρόνια μετά τη γέννηση της ποιήτριας Σαπφώς, ακριβώς το 1073, έκαψαν το συλογικό και αξιόλογο έργο της Σαπφώς, που γεννήθηκε το 612 π.χ. και μάλιστα οι χριστιανικές αρχές της Κωνσταντινούπολης και της Ρώμης και μάλιστα αυτό το τραγικό γεγονός συνέβη ακόμα και μετά το σχίσμα των εκκλησιών
Ενώ η πρώτη μάγισσα κάηκε στα πυρά το 1275 στην Τουλούζη. Η τελευταία μάγισσα ανέβηκε στα πυρά το 1782 στο ελβετικό Καντόνι Γκλάρους. Συνολικά έπεσαν θύματα στην μαγική αυτή υστερία και αρρωστημένη φαντασία σε όλην την Ευρώπη πάνω από ένα εκατομμύριο γυναίκες.
Επίσης και αυτή η υστερία εναντίον των στρίγγλων-μάγισσων εχρησιμοποιήθηκε από τους κυβερνώντες, όπως και η υστερία σε βάρος των αιρετικών, κυρίως για να εξολοθρέψουν αποδοκιμαστικούς υπηκόους ή συντρόφους συνδιαλλαγών.Σε αυτά τα απάνθρωπα μεθοδεύματα και βασανιστήρια έπεσαν θύματα ως δέκα εκατομμυρίων ανθρώπων.
Μόνο ένας ιταλός στην πόλη Νόλα κοντά στην Νεάπολη υπήρξε εξυπνότερος.
Ο Galileo Galilei αναίρεσε το 1633 τη θεωρία του, ότι η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο και τιμωρήθηκε για την μεταμέλεια με ισόβιο οικιακό περιορισμό.
Για πρώτη φορά μετά από 360 χρόνια το έτος 1992 οι καθολικοί ανώτεροι ποιμαντικοί της εκκλησίας εδήλωσαν επίσημα. ότι στον Γαλιλεο Γαλιλέι έχει επιδοθεί αδικία.
Οι σημερινές επιδράσεις από την μεσαιωνική ιεροεξέταση
Το ότι κράτησε τόσο πολύ η απάνθρωπη Αστυνομία της θρησκευτικής πίστης και παρόλα της διαφώτισης είναι κατανοητό μόνο από την αδιάκοπη απαίτηση της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, να θέλει να είναι πάντα και η μοναδική που θέλει να κατέχει πάντα την αλήθεια.
Με την ιερά εξέταση εδημιούργησε η εκκλησιαστική ηγεσία ένα αποτελεσματικό μηχανισμό δύναμης, που αυτήν την απαίτησή της είχε διαπεράσει ακόμα και σε όλους τους διαφωνούντες - κάτω από τα χειροκροτήματα και ενεργή συμμετοχή των κοσμικών δυναστών, που από την πλευρά τους και τα πνευματικά αντίποινα υπηρετούν ως δικαιολογία, για να πειθαρχήσουν ανυπότακτοι υπήκοοι.
Από τις ημέρες της ιεράς εξέτασης τραβάει μιά παραδοσιακή γραμμή στις ιδεολογικές εκκαθαρίσεις της χιτλερικής και σταλινικής εποχής.

Πρώτος ο Ιωάννης ΧΧΙΙΙ ανεγνώρισε την θρησκευτική ελευθερία-ενεξιθρησκεία ως στοιχειώδεις ανθρώπινο δικαίωμα. Αλλά η καθολική εκκλησία δεν μπορεί ακόμα να παραιτηθεί από την μοναδική απαίτηση και του αλάνθαστου, αν και δεν έχει εδώ και πολύ πλέον χρόνο τη δύναμη να φθείρει ανθρώπους στο σώμα και τη ζωή.
Εδώ και 16 χρόνια στις παλιές φυλακές της ιεράς εξέτασης εδρεύει ο Γερμανός καρδινάλιος Γιοσεπ Ράτζινγκερ.
Έτσι όπως πρώτα επιτηρεί τους καθολικούς όλου του κόσμου να αποδέχονται μόνο ως αληθινό αυτό που η Ρώμη προδίδει και μεταδίδει σε όλους. Αυτός είναι ο ισχυρότερος άντρας του Βατικανού μετά τον πάπα και είναι της γνώμης, ότι την εκκλησία την ενδιαφέρει η αλήθεια και τίποτε άλλο και όμως όμως διερωτώνται οι κριτικοί παρατηρητές, γιατί άραγε τελειώνει το 1903- αν και το Βατικανό τον φάκελλο των μυστικών αρχείων έδωσε ήδη ελεύθερο ως το 1922;
Ο χρονικός περιορισμός σκεπάζει πλήθος δυσάρεστων αντιθέσεων με τα θύματα από την σύγχρονη εποχή. Ο Θεολόγος Hans Kuehn ερωτά, τι ωφελεί το άνοιγμα των αρχείων της ιεράς εξέτασης από τον 16. έως τον 19. Αιώνα, αφού καθημερινά και σε μεγάλη κλίμακα επίσης και στον 21.αιώνα συνεχίζεται η ίδια ιερά εξέταση, που δεν έχει να κάνει με την σωματική καύση στα πυρά, παρά συνεχίζεται με την ψυχική και ηθική αποτελείωση;

Ο Hans Kuehn είναι μια από τις εξέχουσες προσωπικότητες που έπεσε θύμα την μοντέρνας ιεράς εξέτασης. Επειδή ο πανεπιστημιακός
δάσκαλος του Tuebingen για την στοιχειώδη Θεολογία δήλωσε αμφιβολία στο ΑΛΑΘΗΤΟΝ του πάπα, του απέσυρε το 1979 η ένωση πίστης την εκκλησιαστική διδασκαλική άδεια.
Ο Kuehn έπρεπε να εγκαταλείψει την πανεπιστημιακή του έδρα.
Όπως ο H.Kuehn εξαφανίστηκε, τό ίδιο μιά σειρά άλλων θεϊκών επιστημόνων. Η ίδια ιερά εξέταση συνεχίζεται κυρίως στους αντιπροσώπους της Λατινικής Αμερικής που ανέπτυξαν τη θεολογία της απελευθέρωσης.
Ο ιερέας της Φραντζισκάνας Leonardo Boff, ένας από τους πρωταγωνιστές αυτής της Θεολογίας της απελευθ’ερωσης, που αξίωνε από την εκκλησία ριζοσπαστική υποστήριξη στους καταπιεσμένους, έλαβε την εποχή του 1980 απαγόρευση διδασκαλίας, απαγόρευση δημοσιεύσεων της ελεύθερης γνώμης και απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου. Αυτός όμως με την σειρά του το 1992 παραιτήθηκε από το αξίωμα του ιερέα.
Μην ξεχνάμε όμως, ακόμα και σήμερα χρησιμοποιούν αντιδημοκρατικοί και αυταρχικοί κυβερνήτες τους απάνθρωπους μεθόδους της ιεράς εξέτασης του μεσαιωνικού δικαστηρίου τώρα με άλλους τρόπους και τεχνάσματα,όπωςπρόστιμα,ύβρεις,απειλές,εκβιασμούς,συκοφαντίες,αγωγές,ψυχικό και ηθικό τραυματισμό για να εξαφανίσουν τους αλλιώς σκεπτόμενους...

Για την επεξεργασία της ολόμαυρης ιστορίας των πεντακοσίων ετών της μεσαιωνικής ιεράς εξέτασης απασχολούνται δώδεκα επιστήμονες και τέσσερεις ώρες εργασίας καθημερινά.
Οι Γερμανοί για να επεξεργαστούν την μαύρη ιστορία τους των νεώτερων χρόνων απασχολούν 3.000 τρεις χιλ. ανθρώπους.

Συνεχίζεται προσεχώς..
Ευπρόσδεκτος σε κάθε Αντίλογο
info@kn-megalexandros.gr
Κωνσταντίνος Σ. Ναλμπάντης - Φωτο>Σαπφώ και Υπατία
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση, κριτική ανασκόπηση και διάδοση με κάθε τρόπο με την προϋπόθεση να αναφέρεται συγγραφέας και Πηγή.

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο