Μενού

Είσοδος

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χρήσιμες οδηγίες για τη σελίδα. Πατήστε ΕΔΩ

Aρθρα

570 EINAI ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ Τ.Α. ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ 415 π.Χ. ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ;;;

570 ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ Τ.Α. ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ 415 π.Χ. στη Μεγάλη Ελλάδα;

Προλεγόμενα

>>Πότε έχετε να πείτε για το νερό που δεν πίνετε και ότι τροφοδοτείστε από τις ύποπτες και καρκινογόνες αμιαντοσωλήνες, που ενώ άλλα χωριά και κοινότητες του ίδιου Δήμου, έχουν τακτοποιηθεί,με την τροφοδότηση καθαρού νερού, εσείς πίνετε μόνο εμφιαλωμένο νερό, και μαγειρεύετε με νερό από αμιαντοσωλήνες, ενώ τα γύρω τα ευεργετούμενα χωριά και η Καβάλα πίνουν καθαρό νερό των Πηγών Κυργίων της Κοινότηταςν Κυργίων

Πότε λέτε και αναφέρετε ως τη μεγάλη 30ετή λύπανση, την ωρολογιακή βόμβα και τις περιβαλλοντικές, ΜΑΚΡΟΧΡΌΝΙΕΣ επιπτώσεις από τα ακατέργαστα λύματα υπονόμων στο χωριό,Ευρύπεδο, που πάνω από τριάντα χρόνια δεν έχουν αποπερατωθει,
και ακόμα παραμένει απραγματοποίητος ο βιολογικός καθαρισμός και δεν βρέθηκε ουτε μια άλλη ενδιάμεση, εναλλακτική λύση για να διεκπεραιωθεί ο βιολογικός καθαρισμός.
Πότε, πότε λέτε τι απέγινε με τον εγκριμένο δρόμο της Περιστεριάς;;
Πότε λένε για τις υπενθυμήσεις βελτίωσης του πευκοδάσους, από την καταστροφή , χωρίς τις κατάλληλες ασφαλτοστρωμένες προσβάσεις προς το Πευκοδάσος και προς τον Άγιο Παντελεήμονα, και πότε λέτε από την εγκατάλειψη και τις αρρώστιες, και για τις ύποπτες πυρκαγιές.
Μας έχετε κουράσει κ. Μητσάρα με τις γενικολογίες και αοριστίες σας.
Πότε έχετε να πείτε για το νερό που δεν πίνετε και ότι τροφοδοτείστε από τις ύποπτες και καρκινογόνες αμιαντοσωλήνες, που ενώ άλλα χωριά και κοινότητες του ίδιου Δήμου, έχουν τακτοποιηθεί,με την τροφοδότηση καθαρού νερού, εσείς πίνετε μόνο εμφιαλωμένο νερό, και μαγειρεύετε με νερό από αμιαντοσωλήνες, ενώ τα γύρω τα ευεργετούμενα χωριά και η Καβάλα πίνουν καθαρό νερό των Πηγών Κυργίων της Κοινότηταςν Κυργίων

Πότε λέτε και αναφέρετε ως τη μεγάλη 30ετή ρύπανση, την ωρολογιακή βόμβα και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τα ακατέργαστα λύματα υπονόμων στο χωριό,Ευρύπεδο, που πάνω από τριάντα χρόνια δεν έχουν αποπερατωθει, και ακόμα παραμένει απραγματοποίητος ο βιολογικός καθαρισμός και δεν βρέθηκε ουτε μια άλλη εναλλακτική λύση για να διεκπεραιωθεί ο βιολογικός καθαρισμός.

Πότε λένε για τις υπενθυμήσεις βελτίωσης του πευκοδάσους, από την καταστροφή , χωρίς τις κατάλληλες ασφαλτοστρωμένες προσβάσεις προς το Πευκοδάσος και προς τον Άγιο Παντελεήμονα, και πότε λέτε από την εγκατάλειψη και τις αρρώστιες, και για τις ύποπτες πυρκαγιές.
Αν αγωνιούμε προτείνοντας ως πολίτες για : ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ -ελλείψεων, παραλείψεων, αδικιών, για βελτίωση, αλλαγή, καλυτέρευση, καθαρό πόσιμο νερό, λότερα καυσαέρια, ρύπανση, δάσος, περιβάλλον,πευκοδάσος, βρωμεροί κάδοι, παραποίηση μοτοσακών και υπερβολική ταχύτητα και ο ανυπόφορος κρότος. Για ασφαλτόδρομους διαμέσου αγροτεμαχίων και ασφαλτόστρωτους δρόμους μεταξύ των δημοτικών διαμερισμάτων,και βέβαια ετούτη η απραξία και καθυστέρηση θα πεί αμέλεια και χαρακτηρίζεται ως άνιση μεταχείρηση και ένα σωρό συγκριτικά μειονεκτήματα με άλλες πόλεις και χωριά κρατών.

Πότε μας γεμίζετε το κεφάλι για τα καυσαέρια από τα ανεπίτρεπτα οχήματα, και τις συγκρούσεις στους δρόμους μεταξύ πεζών, αυτοκινήτων και τραίνων, πότε μας αναφέρεστε για τους υπερφορτωμένους και βρωμερούς κάδους σκουπιδιών στα χωριά και στις πόλεις μας.

( Ξυπνήστε επιτέλους Μητσάρα μας γιατί δίνετε την εντύπωση ότι ζείτε μόνο μέσα στα μυνήματά σας. Δίνετε την εντύπωση ενός παντογνώστη κριτή που μπορεί να κρίνει τα πάντα.)
Όμως γεγονός είναι ότι ο οραματισμός που προσπαθεί να διαπεράσει ο Μητσάρας, για τους πολίτες, ενεργοποιεί τις δημιουργικές δυνάμεις του υποσυνείδητου Νου μας και μέσω του Νόμου της έλξης, μαγνητίζει και προσελκύει τους ανθρώπους, τους πόρους και τις ευκαιρίες που χρειάζεται για να πετύχετε τον στόχο σας.

" Κακολογούμε κάποιον όταν του αποδίδουμε κάποια μομφή με σκοπό να τον βλάψουμε. Όταν αυτό το κάνουμε με σκοπό να τον ωφελήσουμε, τότε απλώς τον συμβουλεούμε" Ισοκράτης

(Είναι σίγουρα, Μητσάρα, όμως ότι και εσείς ανήκετε στην κατηγορία των "ξεκούραστων" που απλά κρίνουν και σχολιάζουν χωρίς να μπουν στην διαδικασία να επισκεφθούν τους αρμόδιους προκειμένου να ενημερωθούν πρώτα γιατί δεν συμβαίνουν όλα αυτά τα οποία αναφέρετε.

Ίσως τότε να βρειτε απαντήσεις λογικές.)
Αλλά χωρίς Στόχο και προγράμμα, χωρίς οραματισμό και σχεδιασμό πώς είναι δυαντόν να ενδυναμώσεις τους ανθρώπους να επιτύχουν την καλλιτέρευση, αλλαγή, τη βελτίωση που θέλουν.

Έτσι δεν κάνατε μόνος τίποτε απολύτως για να μιλήσουν οι τοπικοί άρχοντες και οι πολιτικοί , ξεκινώντας έναν διάλογο μεταξύ των υπευθύνων λήψης αποφάσεων και των πολιτών .
Αλλά ούτε και οι τοπικοί άρχοντες δεν πραγματοποίησαν την αξίωση δημόσιας διαβούλευσης για το μέλλον.
Τα αίτια μπορεί να είναι πολλά και η πρέπουσα , προσεκτική ακρόαση απαιτεί λίγη εκπαίδευση, η ικανότητα να ακούμε προσεκτικά, όπου η ακρόαση βρίσκεται μέσα σε εφτά αρετές των χαρισματικών ανθρώπων. Μπορεί να υπάρχουν και ψυχολογικά εμπόδια, η πολιτιστική διαφορά, που είναι καθοριστικής σημασίας.

Στα στενά όρια τοπικής ζωής και εργασίας, διαμορφώνονται οι άνθρωποι από προκαταλήψεις και σταθερές παραδοσιακές απόψεις.
" Οι στενόμυαλοι άνθρωποι δεν είναι πολύ ανοιχτοί στους άλλους".

Κάθε επιθυμητή πρόταση και βελτίωση των μεμονωμένων πολιτών απορρίπτεται γιατί δεν μπορούν να την κατανοήσουν και δεν επιθυμούν να την επιδιώξουν ή απορρίπτεται γιατί δεν είναι δικιά τους πρόταση.

ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ δημοτικά διαμερίσματα

" Η αγάπη, η φιλία και ο θαυμασμός δεν ενώνουν τους ανθρώπους τόσο, όσο το κοινό ΜΙΣΟΣ για κάτι άλλο" Άντων Τσέχωφ
" Η μοχθηρία και η αδικία υπάρχουν από προθεση ( και όχι τυχαία ή κατά λάθος" Αριστοτέλης

Ευδιάκριτο είναι το παράδειγμα της γειτονικής κοινότητας, ό,τι δεν μπορούν να διαπεράσουν με Νόμο το κατορθώνουν δια της επέμβασης, της βίας με την κατοχή και καταστροφή εννιά πινακίδων που δημούργσαν 350 έντιμοι πολίτες για τον τόπο μας.
"Μόνον γαρ τον τε μηδέν μετέχοντα, ούκ απράγμονα, αλλ αχρείον νομίζομεν" Θουκυδίδης

" Ας κάνουμε εδώ μια μικρή παρατήρηση της μακρόχρονης παράλειψης:
Μεταξύ δημοτικών διαμερισμάτων υπήρχε "εχθρότητα", και ένα διάστημα διοικούνταν ο Δήμος αυταρχικά με το διαίρει και βασίλευε.
Ας θυμηθούμε τις εργατικές κατοικίες, που αντί να μεταφερθούν σε άγονες αμφιθεατρικές περιοχές, καταστράφηκε σπουδαία παραγωγική γη και δεν μπόρεσε να αναπτυχθεί ούτε και ως πάρκο πλησιέστερης ανάπαυσης των κατοίκων .
Οι αρνητικές διαδικασίες βίαιης διχοτόμησης, αλλοτρίωσης με τις Πηγές Κυργίων, ιδιοκτησία της Κοινότητας Κυργίων, βάση του προεδρικού διατάγματος του 1929, επόμενο είναι να ονειρεύεται "πραξικοματικά" το γειτονικό δημοτικό διαμέρισμα την επεκτατική "ανατολίτικη" κατάληψη, και την κατοχή των πηγών, παρόμοια με τους γειτόνους εξ Ανατολών, είναι γνωστό, ότι ότι τα τελευταία 25 χρόνια οι Τ. Αυτοδιοικήσεις λειτούργησαν με το σύστημα "ημέτερον" Devide et Impera;
Συμβαδίζεις με τον άρχοντα έχεις ωφέλη, κάνεις κριτική για διόρθωσης κακών κειμένων, κάνεις προτάσεις για βελτιώσεις βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση, ή σε εξαφανίζουν για πάντα, αυτό θα πεί, διαίρει και βασίλευε, αλλά η απάθεια και η απραξία είναι το χειρότερο έγκλημα, εργατικές κατοικίες, προβλήματα Τ.Α. και από την αρπαγή του Νουνού και βάπτιση των Πηγών με αλλότριο όνομα, αλλά και απαγόρευση του συνταγματικού δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης γραπτώς και προφορικώς για τον τόπο μας και τις Πηγές μας.
Αλλά η σιωπή και η απραξία των συνοιδηπόρων, συνεργατών, συμβούλων , ενεργών πολιτών και των αρμοδίων είναι όμως το χειρότερο έγκλημα.
"Ο υποσταγμένος σε υλικά αγαθά δεν μπορεί να είναι ποτέ δίκαιος" Δημόκρτιτος.

Όμως
" Η ηθική που στηρίζεται στο φόβο της τιμωρίας και στην ελπίδα της ανταμοιβής είναι ανήθικη ηθική" Νίτσε
Και ενώ ήταν γνωστό, ότι η Καβάλα, από την Κοινότητα Κυργίων τροφοδοτήθηκε με τον λευκό χρυσό τουπρώην Μπουνάρ Μπασί, από τις Πηγές "Μπουνάρ Μπασί" κατά την ύποπτη διάρκεια της δικτατορίας, ουδεμία προσπάθεια έλαβε χώρα ένα μέρος του νερού να προωθείται από την Καβάλα διαμέσω αφυδάτωσης από τα πλούσια θαλάσσια ύδατα, όπως πράττουν πόλεις χωρών της Μεσογείου, για να έχουμε τα καλοκαίρια νερό και στα χωριά μας, και να ποτίζει η Καβάλα τα πάρκα της με αφυδάτωση ύδατος.

Αλλά ούτε και απαιτήθηκε αποζημίωση για την καταστροφή της περιβαλλοντικής ομορφιάς και του κολυμβητηρίου,πισσίνα, στο Μπουνάρ Μπασί, όπου στέρησε χιλιάδες ανθρώπους από την πλησιέστερη ανάπαυση, ανακούφιση,ψάρεμα και διασκέδαση.

Ούτε τα Μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν φάνηκαν άξια της αποσγτολής τους.
Δεν κάνατε τίποτε σπουδαίο, ώστε να προωθήσετε την ισότιμη και ισόνομη, κοινωνική, πολιτιστική, οικονομική προώθηση μεταξύ του Κεφαλαρίου επί του ποταμού και τις Πηγές Κυργίων και του κέντρου του Ελληνισμού, που πρέπει να λέγεταιΣυνεδριακό Κέντρο 66032 Πηγών Κυργίων του Δήμου Δοξάτου, εφόσον ανήκουμε στην ίδια πατρίδα. Διαμέσω μιας καταπράσινης ζώνης περιπατητών διαμέσω των κυργιώτικων αγροτεμαχίων.
"Οταν νίπτει κανείς τας χείρας του σε μια σύγκρουση μεταξύ ισχυρών και αδυνάτων, δεν σημαίνει ότι μένει ουδέτερος, σημαίνει ότι παίρνει το μέρος των ισχυρών" Paulo Freire
Και όλα αυτά και ακόμα περισσότερα εχουν γραφεί μπροστά από χρόνια και επίσης στην πρώην "ΕΒΔΟΜΗ" της Καβάλας.
Αλλά ούτε και οι τοπικοί άρχοντες δεν έκαναν σκέψεις για την ισότιμη και ισόνομη ασφαλτοστρωμένη επικοινωνία μεταξύ των διαμερισμάτων, ούτε και σκέφτηκαν να καταπολεμήσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό με μια ασφαλτοστρωμένη και φωτογαγωγημένη επικοινωνία μέσω του Αγροκτήματος Κυργίων, μεταξύ του Κεφαλαρίου επί του ποταμού και των Πηγών Κυργίων.
Εδώ και 25 χρόνια προσπάθησαν οι άρχοντες να αποσπάσουν, να αλλοτριώσουν; να εξαφανίζουν, να διχοτομήσουν, τις ΠΗΓΕΣ ΚΥΡΓΙΩΝ, κάτι τι να΄ αρπάξουν από τα δικά μας σύνορα και το προεδρικό διάταγμα του 1929, αλλά και τις ιστορικές Ευεργεσίες των Κυργίων του 1936 και 1969, χρησιμοποιώντας για τις πηγές Κυργίων ένα προκλητικό, κατοχικό, αποπροσανατολισμένο, διχοτομημένο, αεροπεριστρεφόμενο όνομα χωρις κωδικό.

Και ολοφάνερη είναι η προσβλητική επέμβαση στα εσωτερικά μας, σαν να μην ανήκουμε στην ίδια Πατρίδα;

Άλλη μια τραγικότερη, μακρόχρονη διαπίστωση είναι, " η ανοχή και η απάθεια που είναι, αρετές μιας κοινωνίας ... που πεθαίνει" Αριστοτέλης,

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟΥ ΜΑΡΤΥΡΕΊ ΤΑ ΔΙΧΟΤΟΜΙΚΑ, ΑΛΛΟΤΡΩΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΜΑΣ;
Και ενώ όλη η περιοχή των Πηγών Κυργίων έχουν ανακαινιστεί με επιχορηγήσεις του Υπουργείου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπόρεσαν οι "αμαρτωλοι" να ομορφαίνουν το Αντλιοστάσιο για επίσκεψη σχολείων και επισκεπτών για μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση.
Ότι όλες οι γύρω περιοχές παίρνουν καθαρό νερό από το Αντλιοστάσιο, Μηχανοστάσιο των Πηγών Κυργίων, όμως το Αντλιοστάσιο Κοινοτήτων .... που αντλούν όλοι νερό, βρίσκεται σε αθλία κατάσταση και σε επικίνδυνη , ντροπιαστική ανθιυγιεινή κατάσταση για τους εργαζόμενους, με ύποπτους τείχους από "καρκινογόνες;" ουσίες, αλλά δίνει και μια απαίσια προσβλητική πολιτιστική εικόνα του τόπου μας στους επισκέπτες της περιοχής, ένεκα τούτου φαίνεται ευδιάκριτα η πρόθεση της διχοτόμησης του ---

Και όπου εισήλθαν άνθρωποι μικτών προελεύσεων με προθέσεις εγωκεντρισμού, συνέχισαν με το σύστημα να κάνουν το άσπρο μαύρο και το μαύρο άσπρο και ίσως ήτανε και η αιτία του κακού της επέμβασης της Καβάλας στα εσωτερικά μας και στις περιφράξεις της Κοινότητας Κυργίων του Δήμου Δοξάτου, όσο για τον αλλότρια ονομασία είναι θέμα πρόκλησης και ΔΟΛΟΥ, παραβίασης του συντάγματος της ελεύθερης έκφρασης λόγου, γραπτά και προφορικά.
Εκεί στις Πηγές Κυργίων δεν έγινε προσπάθεια ενός κοινωνικού ανταγωνισμού ώστε να καθοδηγείται από την ανάγκη για αυτοεκτίμηση και να στοχεύει στην επίτευξη μιας θετικής κοινωνικής λύσης.

Και συμπληρώνω δεν έλαβε χώρα η παρώτρυνση του ΘΗΣΕΑ με στόχο την ανάπτυξη και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, με ασφαλτόστρωτο δρόμο από Κεφάλάρι επί του ποταμού προς τις Πηγές Κυργίων και το Συνεδριακό κέντρο των Πηγών Κυργίων του Δήμου Δοξάτου, του Ελληνισμού, αλλά ούτε έλαβε χώρα και ηλεκτροφώτιση, ούτε έλαβε χώρα ηλεκτροδότηση από τον άλλο δρόμο προς τις Πηγές Κυργίων.

Ακόμα μια τραγική και τραγικότερη και απαράδεκτη εικόνα περουσιάζει το ύποπτο "καρκινογόνο Αντλιοστάσιο" της ντροπής, που είναι για τροφοδότηση νερού στις κοινότητες και είναι ανεπίτρεπτη για τους εργαζομένους και για τους τουρίστες".

Και εδώ είναι Αιτία η έλλειψη ανθρωπιστικής παιδείας, που καλλιεργεί πάθη, μίσος, φανατισμό, αντεκδίκηση, περιφρόνηση.
Είμαι σίγουρος κ. Μητσάρα όμως ότι και εσείς ανήκετε στην κατηγορία των "ξεκούραστων" που απλά κρίνουν και σχολιάζουν χωρίς να μπουν στη διαδικασία να επισκεφθούν τους αρμοδίους πρώτα γιατί δεν συμβαίνουν, όλα αυτά τα οποία , για υπόπτο νερό από ύποπτες αμιαντοσωλήνες, που πίνει ο φτωχός άνθρωπος και οι απόμαχοι της ζωής, την ωρολογιακή βόμβα από ακόμα 30, 40 χρόνια δεν αποπερατώθηκε από τη ρύπανση ακατέργατων λυμάτων υπονόμων, από τις ελλιπείς προσβάσεις προς το πευκοδάσος και μικρο-ασφαλτοστρωμένους δρόμους στα χωράφια μας για πρόσβαση όλου του χρόνου, βελτίωση βασικών δρόμων μεταξύ των διαμερισμάτων, αντί μετά από 30,40, 50 χρόνων κουτσορομένων δρόμων.

Και βέβαια όλοι τριγύρω μας δίνουν την εντύπωση ότι καταίχονται από την αχαριστία απέναντι στους ευεργέτες τροφοδότητσής τους με πόσιμο νερό, και η ως άνω διάταξη θεωρείται βαριά αντικοινωνικη συμπεριφορά και βαρύ παράπτωμα αχαριστίας.
Και βέβαια ο κ. Μήτσαρας μας ειδοποιεί με γενικολογίες και αοριστίες με στόχο την ανάπτυξη και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, και λέει, ότι πολλά πράγματα γίνονται με "διάκριση" ύποπτο δόλο, και δόλος είναι η ενέργεια με την οποία πραπλανάται κάποιος και ο "Μπουνταλάς" και πείθεται να κάνει κάτι που ενώ ζημιώνει τον ιδιο και το χωριό του, ωφελεί αυτόν που ενδεχόμενο δόλο ή ενσυνείδηστη Αμέλεια;

" Μόνο ένας τρόπος υπάρχει ν΄αποφύγεις την κριτική: να μην κάνεις τίποτα, να μη λες τίποτα, να είσαι ένα τίποτα" Αριστοτέλης

" Όποιος υποχωρεί συνεχώς, στις απαιτήσεις των άλλων, θα καταλήξει να μην έχει καθόλου αρχές και αξίες" Αίσωπος

1. ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ >>
http://www.kn-megalexandros.gr/portal/index.php...
2. Όταν εκλεγμένοι δεν τηρούν τους ευεργέτες και τους Θεσμούς
http://www.kn-megalexandros.gr/portal/index.php...
3. 66032 Κύργια -νόμιμη ονομασία>>
http://www.kn-megalexandros.gr/portal/index.php...
Είναι πράγματι οι εσωλαϊκες ομάδες προέλευσης παρόμοιες με τις ομάδες του 415 π.Χ. στη Μεγάλη Ελλάδα;

Σχόλια

>> Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα κάθε είδους σχόλια.
>> Πρέπει να είστε μέλος για να Δημοσιεύστε ένα σχόλιο